Hoi dames, toch maar de stoute schoenen aangetrokken om hier mijn vraag te posten. Ik heb per ongeluk verkeerde testen besteld (niet goed gekeken...) en heb nu van zwanger en kids de ultravroege testen besteld, die vanaf 10 hcg meten. Nu had ik op 2-7 een positieve ovulatietest en heb ik de dag erna mijn eisprong gevoeld. Aangezien ik een wat wisselende cyclus heb (tussen de 23-25 dagen) heb ik vandaag toch maar een testje gedaan en wat blijkt, op die ultravroege test komt een streepje. Een paar dagen geleden ook gedaan, en toen zag je niks. Ik vertrouw het alleen niet helemaal, omdat het zo'n super vroege test is. Zal ik toch maar nog een andere test gaan doen? Ik had trouwens donderdagavond een klein streepje rood slijm en gisteren ook een paar keer, maar geen daadwerkelijk bloedverlies....(lekker praatje trouwens). Alvast ontzettend dank voor het lezen en hopelijk reageren!
Ik ben geen fan van die testen van zw.en kids,kreeg daar altijd lichte streepjes op ook al was ik niet zwanger.ik zou de kruidvat 2v5 doen,die zijn ook gevoelig en nog nooit een vals positieve mee gehad.succes!
Dank voor je reactie. Ik had vroeger altijd sensitest, maar ik dacht ik doe eens wat anders. Niet zo handig dus. Het gekke is, dat ik een paar dagen geleden niet positief testte.... Ik wacht maar even af en anders koop ik maandag ofzo wel een kruidvat test. Ik weet mijn NOD niet goed wegens mijn wisselende cyclus, dus misschien test ik wel te vroeg en dat is ook weer weggegooid geld...
Toch nog even jullie advies gevraagd. Zaterdag bloedverlies gehad en was maandag vrijwel over. Nu had ik mijn oude vertrouwde sensitest testen besteld voor de volgende ronde, maar er bleef iets knagen. Zojuist getest en verschijnt er binnen de tijd een zeer licht streepje.... Wat denken jullie?
2-7 een posi test is uiterlijk 4-7 je eisprong en dan ben je dus nu uiterlijk 15 dpo. Mocht je inderdaad zwanger zijn dan had de test nu echt moeten knallen. Ik denk dus dat het niks was/is en je dus afgelopen zaterdag toch echt ongesteld bent geworden op 12 dpo.
Misschien wel maar toch vind ik het gek. Ik had nog een andere test van zwanger en kids gedaan zondag en die was negatief. Maar vanwege alle topics die ik had gelezen vertrouwde ik het niet. Vandaar deze test om het uit mijn hoofd te krijgen en nou zit het er weer in....
Nou afwachten dan maar. Ik ga er eigenlijk niet meer van uit, maar je weet maar nooit. Ga morgen maar met ochtend urine testen. Vandaag natuurlijk ook veel gedronken door het warme weer.... Of er zit niets (meer)...
Ik krijg het niet goed op de foto. Ik denk dat het streepje daarvoor te licht is... Mijn man ziet het trouwens niet maar die zag het ook niet bij onze zoon....
Vanochtend test gedaan en streepje wordt vager. Jammer maar helaas. Op naar de volgende ronde! Dank voor jullie reacties!