Overtijd en cystes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deman91, 17 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deman91

deman91 Actief lid

9 aug 2014
    127
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames!
    Ik ben nu 2 dagen overtijd en de testen blijven negatief😔
    Ik heb de afgelopen weken meerdere keren echo's gehad ivm cystes op mijn eierstok. Hier ben ik in mei al eerder aan geopereerd.
    Ik vraag me af of hierdoor mijn menstruatie kan uitblijven en zou dus graag ervaringen horen van andere dames.

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ja dat kan zeker.
    Cystes kunnen je hormonen helemaal in de war schoppen.
    Je kunt er een onregelmatige cyclus door krijgen, geen cyclus meer of pseudomenstruaties.
    Het zijn rot dingen helaas...

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jep hier ook :( waar ik altijd cyclussen had van gemiddeld 25 dagen zit ik nu op dag 40. Het afgelopen jaar was een gemiddelde cyclus 48 dagen. Geen herkenbare eisprong, weinig menstruatie, geen zwangerschap. Volgens de gyn is er niks aan de hand dus daar heb ik echt niets aan. Ik heb gemiddeld 2 a 3 cystes van 5 cm. Pijn, ongemak en ellende. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met jouw cystes!

4. deman91

deman91 Actief lid

9 aug 2014
    127
    1
    18
    NULL
    NULL
    Net opnieuw een test gedaan met dit als resultaat
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      25
  5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zie niet zoveel op je test. Cystes kunnen helaas ook vals-positieve testen opleveren. Dat geldt voor zowel een ovulatietest als een zwangerschapstest.

6. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    In augustus 2006 was ik aan de pil en bleef zo ineens weg, toen testen gedaan en knal positief, echo gehad en cyste van 5cm. Toen moeten stoppen met de pil en in december nog geen menstruatie te bekennen. Vanaf augustus tot en met januari elke maand een test gedaan en knal positief, in februari 2007 weer een echo gehad en toen bleek ik 12 weken zwanger... Dus ja mijn cyclus was helemaal van slag en testen waren positief door cyste en later dus door de zwangerschap.. tussentijds nooit een bloeding gehad en een prachtige dochter gekregen 28 augustus 2007

7. deman91

deman91 Actief lid

9 aug 2014
    127
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! Ik ben net ongesteld geworden dus nu moet ik bellen voor dinsdag een afspraak bij de gynaecoloog voor controle ivm de cyste

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hopelijk is 'ie weg, succes!

9. deman91

deman91 Actief lid

9 aug 2014
    127
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanmiddag heb ik een controle gehad, en de cyste is bijna weg hij is nog maar kleiner dan een centimeter!😀 De gynaecoloog gaf ook aan dat dit een zwangerschap niet in de weg kan staan. Wij gaan dus gewoon lekker verder met klussen en hopen snel een positieve test in onze handen te mogen hebben😀

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dat is fijn nieuws! Veel succes/plezier gewenst verder!

11. deman91

deman91 Actief lid

9 aug 2014
    127
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel!😀

Deel Deze Pagina