Snap er niks meer van.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by arubaantje, Oct 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. arubaantje

Oct 14, 2015
    41
    0
    0
    verzorgende ig
    Zoetermeer
    Heey dames ! Zijn we weer. Na een lange stop, met ovulatietesten en inseminatie zijn wij deze maand toch weer begonnen. Ik zit wel al in de mm molen maar pas in maart 2017. Mijn gynaecoloog heeft gezegt dat ik zelfinseminatie mocht doen. Nu is het zo dat ik donderdag en vrijdag veel vruchtbaar slijm had en zaterdag laat de donor heb laten komen. Wij hebben pas 2 oktober de zaad ingebracht. Nu heb ik dus de sesitest en gebruikt en zag de volgende dag dat mijn lh piek aardig omhoog was gegaan maar nog niet positief. Ik heb een week van te voren wel gehad dat ik pijn in mijn borsten had en woensdag donder vrijdag en zaterdag pijn in mijn onderbuik had ( menstuatieachtige pijn) dus ik dacht aan mijn eisprong ??? Nu gister heb ik minder pijn in mijn borsten en minder pijn in mijn buik. De ovulatietesten blijven negatief. Ik heb deze maand een cyclus van 33 dagen en ben zeker optijd begonnen met testen. Alleen zondag heb ik dan een wat donkere streep gehad ... nu heb ik nog steeds pijn in mijn onderbuik maar geen slijm meer of wat dan ook. Ik ga sowieso nog wel door met testen maar wie o wie heeft hier ook last van ? Groetjes

Share This Page