Ja, maar hij reageert ook op een lh piek helaas. Ben je zeker van je eisprong?? (Dmv tempen of echo's)?
nee daar ben ik wel 99% zeker van dat dat niet zo is... vanochtend weer negatief getest, wel weer indrooglijntje buiten de tijd. Ik geloof dr inmiddels niet meer in deze maand..
nee nog niks... maar al zou me eisprong heel veel later zijn dan ik zelf dacht dan weet ik niet hoe ik bevrucht moet zijn geraakt hahah ik dacht zelf me eisprong donderdag en zaterdags voor t laatst geklust...
Waarom kan het geen reactie zijn geweest op je lh piek?? En als je ei veel later was en toen geen sex hebt gehad kan je idd niet bevrucht zijn geraakt en zal je nog ongesteld gaan worden.
Het is helaas niet anders dan gewoon even afwachten. Misschien anders over een weekje nog eens testen?
Hoe weet je zo zeker dat je wel zwanger moet zijn, danwel bevrucht moet zijn? Dat is namelijk helaas geen automatisch gegeven. Het komt zelfs bij vrouwen die al jaren een cyclus van 28 dagen hebben, wel eens voor dat hun eisprong veel later is en ze dus eens een keer een langere cyclus hebt. Het wil zelfs wel eens voorkomen dat je zomaar zonder reden een cyclus overslaat. Overtijd zijn wil dus niet automatisch betekenen dat je dan wel zwanger moet zijn. En alleen als je hebt getemperatuurd of inwendige echo's / follikelmetingen hebt gehad kun je 100% zeker zijn wanneer je je eisprong hebt gehad.
Ik lees nergens dat ze er zeker van is dat ze zwanger is hoor... Maar goed ts ik had t ook vorige ronde, lichte positieve test en daarna aflopend... Dat kan soms
Be Happy doelt op het stukje tekst van ts: "maar al zou me eisprong heel veel later zijn dan ik zelf dacht dan weet ik niet hoe ik bevrucht moet zijn geraakt" Daarmee komt het dus ook bij mij over alsof ts al zeker weet dat ze bevrucht is en dus zwanger is Maar wellicht bedoelde ts het anders en verwoorde ze het gewoon krom
Er staat imo toch duidelijk dat als haar eisprong later was ze niet bevrucht kan zijn want ze heeft alleen geklust in de periode waarin ze zelf dacht haar eisprong te hebben.
Mijn Kruidvat testen zagen er ook zo uit. Predictor gaf wel een betere streep meteen. Clearblue pas na een paar dagen na nod
ik heb inderdaad alleen geklust in die periode dus daarna kan ik niet meer bevrucht zijn geraakt.. en ik ben er idd helemaal niet zeker van dat ik zwanger ben ik heb alleen al meer dan 2 jaar een zeer regelmatige cyclus vandaar dat ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt... echter nog steeds niet ongesteld. Heb ook ineens van die bultjes op me tepels ( kliertjes van montgomery ofzoiets las ik online) en heb ik nog steeds normale afscheiding vanochtend weer getest en er komt alleen een licht streepje na afleestijd dus ik kan nog steeds alleen maar afwachten...
Deze test is ook negatief. Elk merk test moet je niet meer aflezen na afleestijd want ze kunnen allemaal indroogstrepen geven na afleestijd, daarom wordt dat ook specifiek gemeld in de gebruiksaanwijzing En die kliertjes heb ik ook heel vaak en ben echt 10000% niet zwanger, dus dat zegt niks. Ik denk dus echt een latere eisprong zoals al eerder aangegeven (waarvan je zei dat het 99% zeker niet kon) en dus een langere cyclus dit keer.
zojuist nog test bij action gehaald, de early. heb ook een ovulatietest gedaan om te kijken hoe die zou uitslaan. Roze=zw test paarse=ovulatietest deze waren na 3 minuten zo ( mocht max 5 min) wordt gek van onzekerheid onderhand