ik zie wel een licht streepje.. maar helaas nog niet opgelopen he? mischien kun je eens die van kruidvat gaan halen 2v5?
nee klopt.. ik denk dat ik die weer eens van t weekend ga proberen.. kan niks anders doen dan afwachten..
Ik denk niet dat je zwanger bent,of zwanger en er is iets niet goed gegaan...na 6 dagen zou de streep echt nu wel opgelopen moeten zijn...Ik zal blijven duimen,maar denk echt niet dat het goed gaat.
Ik zie de streepjes zeker wel, alleen je bent nu 7 dagen aan het testen. Hij had echt donkerder moeten zijn. Ik vrees dat je een biochemische zwangerschap hebt. Hopelijk heb ik het verkeerd maar ik vrees dat dit geen gezonde zwangerschap is.
ja dat ben ik met je eens...nog nooit gehoord van een biochemische zwangerschap..net gegoogeld! ben zelf ook bang voor een slechte zwangerschap maar heeft t zin om bloed te laten prikken of om toch een echo te vragen?! deze foto is van vandaag met kruidvat 2v5 (geen ochtendurine)
Nee helaas, kruidvat is erg gevoelig en reageert al vanaf ongeveer 6. Ik denk dat je rond de 10 a 15 hcg waarde hebt, te meten in het bloed maar niets op de echo. Sowieso doen ze nu nog geen echo. Helaas is het echt afwachten wanneer je lichaam het afstoot. Sterkte.
ben er ook bang voor, dus ook te weinig om de cb digital aan te geven? die zei namelijk afgelopen donderdag niet zwanger vreselijk deze onzekerheid:x kan je overigens bij zo weinig hcg wel al behoorlijke symptomen verwachten? Ben namelijk kotsmisselijk op zn tijd... en hele zere en vergrootte borsten
Je kan geld blijven "verspillen" tuurlijk kan je blijven testen echter dit is geen goede zwangerschap vrees ik. Ja je kan symptomen krijgen omdat je wel wat hcg hebt maar ik zou niet gaan hopen. In 7 dagen tijd had je hcg moeten stijgen en dus stuk donkerder moeten zijn. Simpele rekensom voorbeeld, 7-1 was je hcg bv 6, 9-1 had dit 12 moeten zijn, 11-01 had dit 24 moeten zijn (positieve clearblue bij jou negatief) 13-01 48. Jou testen lopen niet op dus nee heel hard gezegd ik zou nu niet meer gaan hopen dat dit toch nog goed komt. Sorry
In mijn ogen een streep is een streep... Ja, ze moeten goed oplopen, maar die laatste is toch al beetje donkerder lijkt me? En wat als ze nou een late innesteling gehad heeft? Dan kan het wel kloppen dat de testen nu nog maar héél lichtjes oplopen.. Die van mij waren op nod en dagen erna al heel duidelijk en donker, ook kruidvat, maar stel dat je een late innesteling hebt op dag 11 bv kan het toch wel? Veel succes Vallie ik hoop dat je mooi zwanger bent.
Helaas ben ik gisterochtend toch gaan bloeden... en vandaag is t erger geworden😞 Verlies ook echt grote stolsels dus er is denk wel iets geweest maar erg vroeg misgegaan