Ik gok dat als hij idd gesprongen is, hij vannacht is gesprongen. Als je temp morgen met minimaal 0.2 graden stijgt heb ik gelijk. Ik ben benieuwd morgen Maar hebben ze nu al op progesteron geprikt dan?? Want dat hoort rond 7 dagen na ei en niet na vermoedelijk 2 dagen al.
Nee me ei is eerder gesprongen dat weet ik heel zeker ... Temp stijgt altijd langzaam omhoog ik maak me er niet meer druk om hebben na de inseminatie nog genoeg geklust dus
Ik wil geen spelbreker zijn maar hóé weet je dat dan zo zeker...? Het blijkt namelijk echt niet uit je temperatuur. En je stelling dat die altijd langzaam stijgt wordt kei hard onderuit gehaald door je kaartje van vorige maand. Daar steeg je temperatuur namelijk met 0,4 na de eisprong.
Dit dus... En te zien aan je temp van vandaag had ik dus gelijk Eisprong is gisteren geweest (nacht van donderdag op vrijdag vandaar dat hij weg was op de echo van vrijdag).
Hahahaha dus omdat ik op zaterdag om 6.30 wakker ben en op topics reageer lijkt het alsof ik niks te doen heb???? En tijdens mijn werk (wat ik fulltime doe van ma-vrij van 8 tot half 5) heb ik ook recht op pauzes zoals iedereen en dan zit ik vaak hier op het forum. Deze opmerking slaat eigenlijk nergens op vind ik. Wist ook niet dat ik me moet verklaren als ik in mijn eigen tijd hier op veel topics reageer.
Mag ik vragen waarom je zo op je pik getrapt reageert?? Heb ik je vernederd of of een andere manier iets misdaan waardoor je zo apart reageert? Of doe je zo omdat ik het niet eens ben met wat je zei over je eisprong en dat hij veel eerder moet zijn geweest? Ik snap er werkelijk niks van.