Hi allemaal! Snappen jullie nog iets van die ovulatietesten? Ronde 1 weer na een miskraam. Nu gebruik ik ovulatietesten van etos (testpoint) en omdat ze bijna op waren een set gekocht bij kruidvat. Als je naar de foto kijkt lijkt het alsof bij kruidvat mijn eisprong er wel eens aan zou kunnen komen, maar die van etos helemaal niet ??!! . Nu is het wel zo dat je op die van kruidvat op het staafje moet plassen ( ben er geen held in) en op die van etos 4 druppels urine moet toevoegen. Beide is overigens getest met dezelfde urine. Wat denken jullie? Doe ik het fout met de kruidvat test? Teveel urine erop bijvoorbeeld??
Ik heb slechte ervaring met die van de kruidvat en meerdere hier. Geven altijd dit soort streepjes, zijn zo vaag die testen. Ik zou gewoon action ovulatie testen of die van sensitest gebruiken, goedkoop en duidelijk.
Thnx moet je over sensitest ook plassen? Ik heb altijd liever dat ik het opvang in een beker en dan de test.
Hele slechte ervaring met die van de Kruidvat. Zelf mijn man was vruchtbaar. Dus ik zou ze gewoon terug brengen en andere gebruiken.
Ze zijn beide negatief. Ik gebruikte de dipsticks van zwanger en kids en heb die van big bazaar gehad. Liepen vaak pas laat door maar waren ook wel duidelijk
Hallo, ik lees hier dus dat jullie negatieve ervaringen hebben met Kruitvat Ovulatietesten.. ik heb ook iets vreemds daarmee mee gemaakt.. toen ik begon te testen was die van de Kruitvat positief en die van CB clear blue negatief geen smiley.. en dat nu al 3x achter elkaar. Steeds bij kruitvat positief en CB negatief.. Ik had eerst alleen maar kruitvat, maar dacht ik probeer ook eens CB en toen zag ik dit.. hopelijk geeft CB straks een smiley moet ik maar niet meer van de Kruitvat op aan gaan. Is toch vreemd ??
Ik vond de dipsticks van sensitest het fijnst. Btw: je kan bij alle testen gewoon in een bekertje plassen en dan de test er in houden. Ik vind het sowieso knap dat anderen ergens overheen kunnen plassen, mij lukt dit niet