Heey, Vorig jaar mei ben ik bevallen van onze dochter. Sindsdien niet aan de anticonceptie en elke maand hopen we dat het raak is natuurlijk haha. Maar we hebben verder niets met temperaturen of ovulatie testen gedaan. Ik geef ook nog steeds borsvoeding dus zeker het eerste jaar wisten we dat de kans klein was dat ik zwanger raakten. Morgen is mijn nod maar normaal gesproken voel ik het al wel 2 dagen rommelen. Vandaag keken de zwangerschap testen mij aan dus ik heb er net een meegenomen en geprobeerd... Nu zie ik (denk ik) een heel heel heel vaag lijntje, en na 10-15 min was deze (misschien?) iets donkerder nog? Nougoed zien jullie wat ik zien?
Moeilijk zeg ik dacht dat je na de aangegeven tijd dat de streepjes niet meer geldig zijn... ik hoop het voor je maar zou voor de zekerheid over een paar dagen nog eens testen..
Deze foto's zijn van binnen de tijd. Ja ik vindt het ook lastig. Wil ook niet te veel hopen zeg maar.
Ik zie nog niet heel veel. Hoop uiteraard dat je zwanger bent en dat je 1 van deze dagen een knaller hebt
Zo begon het ongeveer bij mij met de Action testen en inmiddels ben ik 10 weken zwanger. Ik hoop voor je dat ze gaan oplopen!
Bedankt voor het meekijken allemaal! Net een kruitvat test gedaan en bij deze zie ik ook heel vaag iets. Ik denk dat ik gewoon nog even een paar dagen geduld moet hebben