Welke app??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Miesje25, Nov 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    ik weet niet of ik dit hier kan vragen.
    Maar wie weet een goede app.
    Dit omdat ik volgens mijn eigen berekening dus al ongesteld had moeten zijn.
    Ik heb nu een app due me helemaal in de war brengt van wanneer ik ongesteld moet worden

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,831
    2,250
    113
    Een app gaat je dat niet vertellen. Je moet weten wanneer je eisprong is, dit kan alleen dmv ovulatietesten eb event temperaturen daarbij.

3. Libra89

Libra89 Bekend lid

Aug 10, 2017
    798
    472
    63
    Female
    Zelf gebruik ik de app 'Flo' deze maakt een schatting van je ovaluatie en menstruatiedatum. Bij mij klopte deze niet helemaal maar vond het wel fijn om een indicatie te hebben. Ben nu zwanger en dat kun je ook bijhouden in deze app.

4. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Een app is niet betrouwbaar in wanneer je je eisprong hebt.
    Ik gebruik echter wel Ladytimer, vindt ik mooi overzichtelijk en past zich ook perfect aan naar mijn cyclus.

5. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Ik wil de app als ondersteuning.
    Ik voel me eisprong.

6. Sweety30

Sweety30 Actief lid

Jun 17, 2013
    482
    66
    28
    Female
    Ik gebruiker zelf 2. Puur om gelijkenis en schatting te hebben. Gebruik de p tracker Lite en de womenlog.

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    En hoe voel je je eisprong?
    Meestal voel je de laatste groeispurt van een eitje en niet de eisprong zelf.
    Je eitje spring meestal een paar dagen daarna.
    Dan is je nod ook later dan je denkt.

Als je zekerheid wilt zou ik een maand temperaturen. Dan weet je precies welke symptomen bij je eisprong horen.

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik gebruik de app "mijn cyclus". Het geeft een indicatie. Daarnaast werk ik met ovulatietestjes. Wanneer ik een knaltest heb heb ik de volgende dag meestal mijn eisprong. De dag erna tel ik als 1 dpo en weet dan dan ik meestal op 15 dpo ongesteld wordt. In de app kan ik de dag van de eisprong aangeven dat de eisprong positief is. Ook kun je elke dag notities maken van eventuele verschijnselen. Ik kan hem dus gedurende de cyclus continue aanpassen. Op de app staat ook een logboek waarin je kunt zien hoe lang je voorgaande cyclussen waren. Mooie app dus om inzich te krijgen in je cycli. Maar verder niet betrouwbaar om een eisprong aan te geven, daar is meer voor nodig dan een app.

Share This Page