Goedemorgen dames, Vandaag ben ik 12 dpo, vandaag is mijn NOD. Heb getest met Kruidvat 2v5. Zien jullie iets? Test is hier nog nat, 10 min oud. Zal het een voorgedrukt lijntje kunnen zijn? Hopelijk blijft ongesteldheid weg en heb in vd week een positieve test natuurlijk!
Kruidvat duurt soms wat langer om goed door te lopen, ik zie wel een lijntje maar zou over 10 min weer even kijken
Ik zie wel iets, maar kan er geen kleur in vinden. Zeker omdat de foto al gemaakt is na 10 min, zou ik hem nu als negatief zien en morgen weer testen. (Dus niet over 10 min opnieuw beoordelen zoals hierboven gemeld). Hopelijk zie je morgen een mooi roze streepje.
Ik zie wel iets , maar het lijkt wat grauwer/grijzer. Wellicht was je ei iets later? En dat je nod daardoor later is en je misschien overmorgen duidelijker test
Bedankt voor jullie reacties! Zeker van NOD ivm temperaturen. Op de foto ziet hij er hetzelfde uit als na 5 minuten. Hopelijk blijft ongesteldheid weg, blijft m’n temperatuur hoog en dan test ik denk ik donderdag weer.
Wat zou je zeggen als ervaren kaartjeslezer? Ben toch wel benieuwd! Vorige ronde was mijn temperatuur met positieve zwangerschapstest ook rond 37,05. De nog negatieve test bij 12 dpo geeft me alleen weinig hoop.
Je basaal voor ei is 36.6, dus een srijging naar 37.0 is een prima waarde voor nu. Of dit betekent dat je zwanger bent, is helaas niet te zeggen.
Wederom een tuurstreepje. Zien jullie hem ook? Temperatuur nog steeds hoog, minimaal gestegen maar ook een onrustige nacht gehad (peuter wakker, naar toilet, veel wakker) dus dat zegt helaas niet zoveel. Wat blijft het toch altijd spannend. Weinig hoop gezien de test niet duidelijk positief is.
Ik zie idd nog niet zoveel meer dan gisteren helaas. Je temp zal idd nu verhoogd zijn door de onrustige nacht en feit dat je eruit bent geweest.
Ik zie helaas niet meer dan eerder.. ik denk afwachten..temperatuur heb ik helaas geen idee van. Duimen dat ze snel gaan oplopen