Hallo mensen, Ik weet nog niet of ik zwanger ben al zijn er goede kansen en ZSS, waaronder een streep op de onderbuik... Ja verticaal en niet horizontaal Mijn vraag is dat een van de symptomen verstopping is, maar mijn darmen hebben het echt helemaal opgegeven. Het gevolg ik loop leeg. Oke dat is errug dramatisch, maar het is wel dunner. de kramp die ik voel is niet van mijn bm, maar van mijn darmen... Herkennen mensen zich? Kan dit ook komen door zw? Overigens heb ik snel wat aan mijn darmen, maar niet wijst op ziekte of een bacterie... Ik heb er genoeg gehad en het voelt anders... JedidJah
Die streep op de onderbuik (linea negra) komt toch nog niet zo snel, nog voor je NOD? Ik dacht dat die pas veel later in de zwangerschap kwam?
ik hoop het ook... Overigens had mijn moeder hem ook vroeg in de zwangerschap. ik heb een hele lichte huid. Overigens is hij niet heel dik, maar hij zit er wel.
ik ontdekte deze week dat ik de streep begin te krijgen. vond het al snel want bij mijn dochter was hij er pas later.... ik hoop wel voor je dat je zwanger bent! pfff nog 7 dagen wachten... veel succes meid
Ik kreeg de linea negra pas in week 33 ofzo en hij zit er nog steeds... Maar ik was ook niet verstopt hoor in het begin (naderhand ook trouwens nooit last van gehad), had wel buikpijn maar dat bleek een blaasontsteking te zijn...
Oke dit ging over het feit dat ik geen ontstopping heb en niet over mijn streep... Die overigens donkerder is geworden in een week tijd. Ik heb het aan een kenner laten zien en zij is er van overtuigd. Maar kennen jullie het feit dat de darmen niets meer opnemen en het bijna in een keer naar beneden valt. JedidJah
bij mij wisselt het af, soms verstopt en dan de andere keer niet snel genoeg naar de wc kunnen gaan ! Dus het kan beiden kanten op meid ik hoop voor je dat het een zss is! en ff over de streep, het kan ook gewoon een pigmentlijn zijn, ik heb ook soms opeens vlekken/... uit het niets. komt door hormonen (niet enkel zwangerschapshormonen) maar het zou idd wel heel toevallig heel hard lijken op een zwangerschapslijn dus ik duim voor je!
Ik heb nog nooit pigmentvlekken gehad daarom is het zo vreemd. Ik wordt altijd egaal bruin... Ik heb wel in de zon gezeten, maar op mijn buik gelegen.
zo'n streep heb ik eigenlijk al mijn hele leven. En dit is mijn eerste zwangerschap. Maar ik denk wel dat het het dan nog duidelijker gaat worden bij mij...
Ik heb helemaal geen streep voor deze... Ik heb het nog aan mijn man gevraagd. Ach we zien het wel... Ik ga nu een weekendje vakantie vieren...
ik heb in de eerste 2 weken ook veel dunne gehad. is vanzelf veranderd.......maar blijkt geen zwangerschapskwaal te zijn (assistente van de verloskundige verwees me door naar de huisarts, uiteindelijk niet gedaan) neem iets van activia , helpt je darmen beter zijn werk te doen... groetjes!
ik zou juist geen activia nemen, wordt het alleen maar erger van! dat helpt juist tegen vertsopping enzo. en er is hier nog iemand die een streep had en zich afvroeg of dat iets betekende, maar de verloskundigen hier zeiden dat het niet het geval was.