Snap er niks meer van ..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loeka, May 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loeka

Loeka Actief lid

Apr 29, 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik heb dus ;
    Vlagen van misselijkheid
    Donkere en gevoelige tepels
    Verschrikkelijk moe
    ..
    En zojuist getest en neg .. :cry: Ik zit hier nu dik teleurgesteld en van mijn vriend als enige reactie ; 'ja schat je bent nog aan het ontpillen he '.
    MANNEN ! GRRRR

2. wolly

wolly Niet meer actief

Het zou heel goed kunnen dat je nog aan het ontpillen bent maar het kan ook zijn dat je iets later test.
    Ik zou over een aantal dagen nog is testen en hopelijk is de test dan positief.

Succes.

Liefs wolly :)

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Je schrijft dat je zojuist getest hebt. Ik zou over een paar dagen gewoon nog een test doen en dan met ochtendurine. 's Ochtends is je urine meer geconcentreerd namelijk.
    Het zou kunnen dat je nog aan het ontpillen bent, dat is moeilijk te zeggen. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden met allerlei kwaaltjes en symptomen. Ik duim voor je dat je toch zwanger bent...

4. Loeka

Loeka Actief lid

Apr 29, 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik zie bij sommigen van een pendel staan , wat betekend dat ?

5. Niet meer actief

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ik heb me de eerste 4 maanden ook iedere keer zwanger gevoeld en de teleurstellig die volgde na een negatieve test was een ramp... nu zegt mn vriend als ik maar iets zeg ja schat net als vorige maanden zeker dus ik zeg mooi niets meer en wacht tot ik een 4 dagen over tijd ben met testen hahaha (als ik dat kan volhouden hahaha)

7. Bride

Bride Actief lid

Apr 16, 2008
    168
    0
    0
    hier nog z'n een heb zoveel klachten maar test negatief enn manlief ja nou volgende keer beter BAH ik voel me helemaal down en het doet hem niets

ps heb net mijn banner veranderd van 30 dagen naar 38 want ik ben vorige maaand 38 dagen geweesr en normaal 30 vandaar

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Mannen zijn nou eenmaal een stuk nuchterder in dit soort dingen. Mijn man had dat vooral in het begin ook heel erg. Die heeft op een gegeven moment gewoon gezegd dat ik niet eerder mocht testen dan na een week over tijd. En eigenlijk is dat best wel prettig, dan weet je beter waar je aan toe bent en je loopt jezelf minder gek te maken dan dat je constant gaat testen.

Helaas heb ik alle zwangerschapskwaaltjes ook al gevoeld, dus daar wil ik me niet meer op vast pinnen!

Succes meiden, ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

Share This Page