Snap niks meer van mijn lichaam , even een korte up-date, ben al 2jaar pilloos, sinds 2 maanden voor het echt "bezig ", slik braaf de geweldige Etos zwanger worden pillen, heb een cyclus van +/- 24, 25 dagen. Ben net heerlijk terug van vakantie, had gister bij een cyclus van 24 dagen behoorlijke ongi-achtige krampen maar het zette niet door, vlogen vroeg in de ochtend, vandaar dat ik het zo goed merkte. Ging dus echt hoop krijgen, naast de andere symptonen, sinds van de week vlagen van misselijk, zere boobs. Vanochtend ineens ( sorry voor de details ) bruine afscheiding met een beetje roze..maar verder nergens last van. Normaal als ik ongesteld wordt val ik om van de pijn in mijn buik, nu voel me prima? Heb dit nog nooit gehad dat ik 1 halve dag ongi-achtige krampen heb en niks, en dan de volgende dag denk dan toch ongi en dan nergens last van hebben. Pffff, sorry voor het lange verhaal, weet ben nog maar net bezig en moet waarschijnijk niet zo zeuren, zijn er misschien nog andere die zoiets herkennen? Grtjes Bridget
Ja , kon me gistermiddag niet meer bedwingen ( sorry ) en die gaf aan helaas negatief, vind het gewoon raar van mijn lichaam dat ik nu nergens last van heb. Terwijl ik normaal echt zware buikkrampen heb? Zo het misschien door die Etos Pillen kunnen dat die de pijn " verzachten " ? Ach, roep ook maar wat. Grtjes
ja het is moeilijk dan om een logisch verklaring te hebben. misschien wel de pillen. maar 24 tot 25 dagen is wel kort. weet niet of de pillen dan helpt om het een meer 'normale'cyclus te maken . ?
Oh echt? Zou dat het geval zijn dan dat mijn cyclus te kort is? JOh heb hier echt de ballen verstand van, heb vast nooit goed opgelet bij Biologie les! Haha.. ga er maar gewoon vanuit dat ik " normaal" ongesteld ben geworden. Zie dat jij net aan het onpillen bent? Spannend allemaal...
cyclussen zijn meestel tussen de 25 en 35 dagen. 'normaal' word gezien als 28 tot 32 dagen. korter dan 25 dagen kan een afwijking zijn. wil je natuurlijk niet zorgen aanpraten, want wie weet, ben je gewoon nu al zwanger maar dat je HCG nog niet hoog genoeg is. wacht nog een paar dagen af en opnieuw testen als je nog niet ongesteld ben geworden.
Weet inderdaad toen ik gestopt was met de pil dat ik ook echt gek werd en behoorlijk overnadacht om er gewoon weer mee te beginnen...pff al die hormonen die dan zoveel kunnen onderdrukken. Oh dat van " normale" cyclus wist ik echt niet, dacht als ik maar mijn ei voel dan is het goed, heb namelijk ook die ovu testen deze keer gebruikt en om/ op die dagen " geklust ". Ga gewoon weer door naar de volgende ronde. En jij moed houden, het wordt hopelijk snel minder de klachten, heb je wel een redelijke cyclus?
voordat ik de pil gebruikte heb ik het niet bijgehouden. dus ik weet het niet hoe het was. kan alleen maar hopen dat het goed is. heb wel precies op mijn uitgerekende eisprongdag (cyclus van 28 dagen) veel slijm gehad en 3 dagen later eisprongachtig kramp (maar minimaal) dus hopelijk een goed teken.
Oh spannend is dit toch allemaal, probeer zo goed mogelijk er ook niet bezig mee te zijn, maar als dan de dag aanbreekt dat je ongesteld moet worden dan wordt je toch wel nerveus. Heb ook maar een banner aangemaakt, heb gelijk maar mijn dag aangepast op 25 dagen. Of doe ik dat dan niet goed? Zie dat er geen banner komt, vast iets verkeerd gedaan...
vanaf welke dag heb je je banner op ingesteld? die telt nu dat vandaag is je nieuwe cyclus, dat je dus nu ongesteld bent. je zou je laatste ongesteldheids dag kunnen rekenen. tel je je kleine bloeding mee? zou ik niet doen want dat telt niet als ongesteldheid. pas als het rood is.
Ben bang dat het gewoon normale ongi is. Heb nergens last van, maar zag net wel dat het toch meer " normale " bloed aan het worden is. Ook al is het dan beduidend minder, laten we maar gewoon door gaan naar de nieuwe ronde. Wil mezelf gewoon niet gek maken..maar bedankt.
ja dat moet je zeker niet doen. maar is erg moeilijk als je ermee bezig bent. het gewoon ongesteld worden en niet eropletten omdat het vanzelfspreken is was veel makkelijk hehe... nou dan klopt je banner als je vandaag telt als ongesteldheid hopelijk zet het door dan, dan ben je van die onzekerheden weer af en idd nieuwe ronde...
Precies, moet proberen om ook niet te moeilijk hiermee om te gaan...tis makkelijker dan gedaan... Moet gewoon blij zijn dat ik eens een x een hele relaxte ongesteldheid heb..haha Ga ook meer eens uitzoeken hoe dat zit met de korte cyclus en zo en wat ik daar dan tegen kan doen? Heb jij misschien nog tips of ideen?
kijk even op deze link. http://www.zwangerstraks.nl/menstruatiecyclus.php zou dan niks doen. je hebt gewoon een kort cyclus haha.. minder lang dus hoeven wachten op volgend ronde als het niet raak is
oh pfffffff, gelukkig! Lief van je dat je de site voor me hebt opgezocht! Begon hem toch eem klein beetje te knijpen. Haha, inderdaad wel lekker, weet ik sneller of ik zwanger ben of niet..top!
graag gedaan. als je ooit een vraag hebt over is daar vast een plek ervoor en natuurlijk lezen doet ook goed. kom je snel achter dingen die je niet wist.