bruinverlies, buikpijn, positieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Semmie87, 6 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Mijn man en ik zitten in ronde 1 voor een broertje of zusje voor ons zoontje. Bij ons zoontje hebben wij er 8 rondes over gedaan. Ik heb altijd een korte LF van ongeveer 8-9 dagen en wordt dan heftig ongesteld voor 5-6 dagen.
    Afgelopen zaterdag zat ik op 9 dpo en dacht ik dat ik ongesteld was geworden(precies op tijd zoals iedere maand), ik zag een sliertje licht roze en kreeg buikpijn precies zoals ik gewend ben als ik ongesteld word. Ik heb toen meteen een tampon in gedaan en 2 Aleve ingenomen, dat weekend ook een paar wijntjes gedronken. De menstruatie heeft niet doorgezet, sinds zaterdag heb ik alleen maar af en toe bruinverlies gehad en kan er zelfs zonder tampon vanaf, wel heb ik veel buikpijn gehad en voelde ik mij echt ongesteld. Zoals ik al zei ben ik altijd erg heftig ongesteld dus dit herken ik totaal niet en vind het ook erg raar, sinds gister heb ik ook geen bruin meer gezien en lijkt het gestopt te zijn. Ik zit vandaag op 13 dpo en heb vanochtend maar een testje(kv 2 voor 5 euro) gedaan, deze was licht positief(ik zag een licht 2e streepje binnen de tijd).

Ik vind dit heel verwarrend, waar moet ik nou vanuit gaan? Herkend iemand zich in mijn verhaal?
    Ik ben van plan vrijdag weer een testje te doen, voor nu dus maar afwachten. Heb trouwens nog steeds wat buikpijn maar niet meer zo heftig als eerder deze week.

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Heb je een foto van je test? KV heeft helaas soms indrooglijntjes heb ik hier gelezen.

Het is heel goed mogelijk dat je zwanger bent en rond je NOD licht bloed- of bruinverlies hebt, en ook krampen komen regelmatig voor. Eigenlijk lijken menstruatieklachten en vroege zwangerschapsklachten veel op elkaar. In 2 dagen zou de hoeveelheid hcg moeten verdubbelen en dan zou je lijntje vrijdag duidelijker zijn :)

Overigens zou ik nu (en zolang je probeert zwanger te worden) geen aleve meer nemen, dit is een nsaid, net als ibuprofen en niet wenselijk als je zwanger bent.

Semmie87 vindt dit leuk.
  3. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Pimpelmeesje bedankt voor je reactie! Ik ben nu aan het werk dus kan de foto niet uploaden.

Ik heb ook wel eens gehoord van indrooglijntjes ja. Ik kan natuurlijk nu even niet anders dan gewoon afwachten. Nee ik ga ook zeker geen Aleve meer nemen, maar de keren dat ik het nam afgelopen week was ik er van overtuigd dat het door ging zetten en ik ongesteld was.

Mocht ik toch zwanger zijn dan zal het vast niet goed gaan, ik vind het allemaal maar vreemd.
    Vrijdag nog maar een keer testen en kijken wat daaruit komt.

4. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Kan goed hoor, ik had ook licht bloedverlies (wel 6 dagen) en voelde me beroerd (buikkrampen, rugkrampen). Ook ik testte positief en nu al een tijdje zwanger!

Inderdaad goed advies nog eens te testen en zien of het streepje oploopt.

5. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Waarom zou het niet goed gaan?
    Ik snap je ook wel hoor, ik heb om andere redenen pijnklachten en ik gebruikte altijd ibuprofen, paracetamol doen niks bij mij. Zonder was heel zwaar. Omdat het op een gegeven moment zo lang duurde, en ik dus chronische pijn had zonder mogelijkheid tot pijnstilling, kreeg ik tramadol voorgeschreven. Dat is nog veel heftiger maar wel veilig voor een zwangerschap. Ik weet niet of jouw huisarts zo ver wilt gaan, maar mss kan je ze ook krijgen, al is t maar 2 stuks per maand..

6. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Wauw dat klinkt hoopgevend! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Net wel roze gehad bij het afvegen helaas. Ik wacht af en zie wel wat de test vrijdag aangeeft.

7. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Nou ik vind het bloed en bruinverlies gewoon gek en heb daardoor niet veel vertrouwen erin.

Nou normaal gebruik ik alleen Aleve(feminax)tijdens mijn menstruatie dus een ander middel is niet nodig. Wat fijn dat jij via jouw huisarts iets anders voorgeschreven kreeg, dat geeft toch een beter gevoel als je het inneemt!

8. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Ja inderdaad. Het lichaam kan rare dingen doen. Er zit niks anders op dan afwachten. Succes!

mamma chan vindt dit leuk.
  9. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Hierbij nog even de foto van de test van gister ochtend.
    Ondertussen heeft de menstruatie nog niet doorgezet, wel heb ik gister met afvegen rood en bruin gehad maar echt alleen met afvegen.
    Ook heb ik nog steeds wat menstruatie pijn, geen krampen.

Morgen ochtend doe ik nog een test.(vandaag 14 dpo)

Bijgevoegde bestanden:

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vind de test wel erg licht, maar ik duim voor je dat de krampen afnemen en de testen oplopen.
    Geen pijl op te trekken soms.

11. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Voor 13 dpo is licht nog niet zo gek natuurlijk, maar ik zou ook nog niet gaan juichen. Nog een dagje afwachten,ik duim voor je!

12. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Ik wilde dit toch nog even delen, ik ben zwanger!
    Ik zit nu op 15, 14 of 13 dpo. Ik kan het niet helemaal bevatten hoor, in 1 ronde raak. Dat hoor je bij andere vaak maar dat wij zoveel geluk zouden hebben had ik niet verwacht! Nu hopen dat het goed blijft gaan.

Op de 2e foto zie je de test van woensdag en van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

Indire, Deebje, Kris81 en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    raak niet in de stress als je bruinverlies af en toe hebt of nog wat bloedverlies (wat snel weer stopt)..
    zie mijn banner.. en zolang ik het weet al met enige regelmaat bloedverlies

voorzichtig gefeliciteerd trouwens

Semmie87 vindt dit leuk.
  14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Mooie streep hoor! En idd voorzichtig gefeliciteerd.

Semmie87 vindt dit leuk.
  15. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Jeeej! Gefeliciteerd!

Semmie87 vindt dit leuk.
  16. Kays13

Kays13 Lid

4 jun 2018
    35
    14
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd :):)

Semmie87 vindt dit leuk.
  17. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

Semmie87 vindt dit leuk.
  18. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Bedankt allemaal! Lief!

19. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Mooie streepjes op je laatste testen, bloedverlies hoeft echt niet altijd een negatief verhaal te zijn en zoals je zelf zegt heeft het ook niet echt door gezet.
    Ik durf je echt wel te feliciteren :)

Semmie87 vindt dit leuk.
  20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Van harte

Semmie87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina