Hoi Meiden, Ik zal even uitleggen hoe en wat.. 17 dagen geleden ben ik ongesteld geweest, niet veel, dat ben ik nooit, maar 1 dag gewoon bloedverlies en de dagen erna bruinverlies.. (restjesdag, zoals ik dat altijd noem) Ik neem aan dat dat mijn menstruatie is geweest... We hebben pas weer gevreeën op CD 11. Ik zit nu op CD 18.. Alleen is mijn ovulatietest al 4 dagen positief.. Ik vind dit een beetje vreemd.. Ik heb al gedacht, ik kan toch niet zwanger zijn? Omdat ik voor mijn menstruatie heb getest, deze was negatief, en we pas weer op cd 11 hebben gevreeën... I'm confused... Heeft iemand hier een verklaring voor? Of ook eens meegemaakt?
Hallo, Ik heb dit ook meegemaakt. Ik denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb alleen de testen bleven positief. Nu gisteren voor het eerst een negatieve test. Vandaag niet getest, ga nu gewoon afwachten. Erg spannend allemaal.
heb ik gehad en bleek zwanger... teste ook wel verder in mn cyclus en had mn ei toen eerder al gespot maar bleef doortesten...naja toen wist ik het wel maargoed ik zou ook even zw test doen als die echt ook posi is.
Vanochtend weer een vrij positieve ovulatietest en een zwangerschapstest met een roze pennenstreepje... Ik denk zelf eerder gezegd dat de zwangerschapstest reageert op mn eisprong..
ik heb meegemaakt deze maand, 11e dag geklust, op m'n dag 14, 15, 16e dag geklust en op de 17e nog steeds positief.
als je 2 streepjes heb op je zwangerschapstest ben je waarschijnlijk zwanger, je kan ook 2 eitjes krijgen he!
Ik weet het echt niet dames, mijn ovulatietest was vanmiddag Knalpositief, dus ik denk echt dat ik nu pas mn eisprong heb, en de test daar op heeft gereageerd.. Heb ik 1 keer eerder gehad trouwens, dus het kan best..