super zwanger voelen maar negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by janine89, Nov 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janine89

janine89 Nieuw lid

Nov 14, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ik voel me zo ontzettend zwanger dit zijn mijn klachten: misselijk,braken, zere borsten,boeren, moe emotioneel en heeeel erg geirriteerd.

nu heb ik net een test van kv gedaan met dat plusje, alleen was die negatief. toch ben ik er helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben.

wat nu doen?

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Even wachten en morgen of de dagen erna weer testen.

Heb je je Nod al gehad?

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    afwachten, je lichaam kan je goed voor de gek houden door zwanger te voelen op het moment dat het niet zo is en op het moment dat je zwanger bent je niks voelt.

tevens liggen zwangerschaps klachten en menstruatie klachten heel dicht bij elkaar en is er dus niks zinnigs over te zegen.
    laat het los en test over een paar dagen nog is, want ook door te denken dat je zwanger bent kan je eigen menstuatie tegen houden

dus kortom ontspan haal adem en test over een aantal dagen nog is

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hoe vervelend ook, afwachten is het enige wat je kan doen. En de kwaaltjes hoeven niks te zeggen, dan heb ik ook wel eerder gelezen bij dames hier. Ik vroeg me ook af: hoeveel dagen zit je voor cq na nod?

5. janine89

janine89 Nieuw lid

Nov 14, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is echt moeilijk om af te wachten maar er zit niks anders op ben nu 5/6 dagen overtijd

Share This Page