Hoi dames ik had vorige week maandag een positieve ovulatietest. Dinsdag was hij negatief en woensdag weer positief. Mijn temperatuur bleef laag, dus ga ik er vanuit dat mijn ei niet gesprongen is . Nu test ik weer positief vanaf afgelopen woensdag. Vandaag is mijn 3de positieve dag. Kan dit? Mijn temperatuur schoot vanmorgen wel omhoog.
Heb je foto's? Ik vrees dat je nèt niet positief getest hebt. De teststreep moet echt duidelijker zijn dan de controlestreep
de test strip moet even donker of zelfs donkerder zijn dan de controle streep! Hier mijn positieve van vanmorgen
Ik heb geen foto's gemaakt,maar zo zag hij er ook telkens uit. De dagen tussen de eerste positieve test van vorige week en deze week waren negatief. Wel gaf hij steeds een lichte streep. Heb mijn temperatuurkaart ook even bijgevoegd.
Op basis van je tempkaartje denk ik dat je ei de 17e is geweest. Ik had zelf altijd 3 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest. Rekende de middelste dag altijd als ovulatiedag
maar de 17de teste ik negatief en de 18, 19 & 20 positief. Hmmm afwachten dus. Ow en key gefeliciteerd met je zwangerschap