3 dagen positieve ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by angelizzy, Jun 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angelizzy

angelizzy Lid

Jun 20, 2014
    46
    1
    8
    Hoi dames ik had vorige week maandag een positieve ovulatietest. Dinsdag was hij negatief en woensdag weer positief. Mijn temperatuur bleef laag, dus ga ik er vanuit dat mijn ei niet gesprongen is . Nu test ik weer positief vanaf afgelopen woensdag. Vandaag is mijn 3de positieve dag. Kan dit? Mijn temperatuur schoot vanmorgen wel omhoog.

2. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

Apr 28, 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Heb je foto's? Ik vrees dat je nèt niet positief getest hebt. De teststreep moet echt duidelijker zijn dan de controlestreep

3. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    de test strip moet even donker of zelfs donkerder zijn dan de controle streep!
    Hier mijn positieve van vanmorgen

4. angelizzy

angelizzy Lid

Jun 20, 2014
    46
    1
    8
    Ik heb geen foto's gemaakt,maar zo zag hij er ook telkens uit. De dagen tussen de eerste positieve test van vorige week en deze week waren negatief. Wel gaf hij steeds een lichte streep.
    Heb mijn temperatuurkaart ook even bijgevoegd.

Attached Files:

5. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Op basis van je tempkaartje denk ik dat je ei de 17e is geweest.
    Ik had zelf altijd 3 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest. Rekende de middelste dag altijd als ovulatiedag

6. angelizzy

angelizzy Lid

Jun 20, 2014
    46
    1
    8
    maar de 17de teste ik negatief en de 18, 19 & 20 positief. Hmmm afwachten dus.

Ow en key gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Share This Page