Bedankt weer allemaal,ik heb inmiddels contact gehad met gyn,en moet eind van de middag al komen voor een echo...wordt vervolgd...
Spannend. En wat fijn dat je al zo snel terrecht kan. Ik heb ook gewoon 'menstruaties' gehad de eerste 20 weken van mijn zwangerschap dus het kan zonder dat er gelijk wat mis hoeft te zijn.
Zo,ben terug...ongelofelijk maar waar...ben gewoon 7 weken zwanger en het hartje klopt al!iedereen heel erg bedankt voor het meedenken.
Waahhhhhh, van harte gefeliciteerd!!!! Wat een kadootje!!!! Ik duim, duim, duim voor je dat alles maar goed mag gaan en dat je lekker kan genieten.
Wauw gefeliciteerd! Wat lijkt me dat heerlijk dat je gelijk het hartje kan zien kloppen! Dat zal een hele geruststelling zijn!
Meiden,ik heb op 5 mei een topic gestart met als titel:ik snap er niks van.inmiddels is dit onderwerp gesloten,dus kan daar niets mee bij plaatsen.daarom even nieuw topic gemaakt. Helaas ben ik er vorige week,tijdens een echo,achtergekomen dat ook dit kindje niet meer leeft.na bijna 12 weken is het hartje gestopt met kloppen.voor de zevende keer helaas.afgelopen weekend is met behulp van medicijnen de miskraam op gang gekomen,en moet woensdag voor controle komen.wil iedereen heel erg bedanken voor de lieve meelevende reacties in mijn vorige topic,en vond het wel zo netjes om even te laten weten hoe dit afgelopen is. Liefs
Oh nee!! Wat moet dit erg zijn voor je! Sterkte meid.. Heb je al een onderzoek gehad over waarom het steeds mis gaat??