snap er niks van... Update 16-6-2014

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Skippy1, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Wat vreselijk, het zou niet mogen gebeuren!

Ps. Ik heb beide topics samengevoegd, het vorige topic was automatisch gesloten omdat er een maand lang niet in gereageerd werd.

2. foekje

foekje Bekend lid

Jul 12, 2010
    591
    0
    16
    Och meid wat ontzettend verdrietig...Krijg de tranen in m'n ogen bij je bericht :(

Sommige verhalen raken je...en jij bent zo'n verhaal. Ik gun je gewoon een gezonde en voorspoedige zwangerschap. Zo erg dat het alweer uitloopt op een miskraam.

Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst met dit verlies.

Hou je taai...

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte met de verwerking hiervan...

4. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Verschrikkelijk.. heel veel sterkte...

5. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Skippy1
    Wat verschrikkelijk nieuws heel veel sterkte.
    Liefs

6. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Na 12 weken zon bericht..wat verdrietig..verschrikkelijk. Een warme knuffel en sterkte..je mag hier altijd je hart luchten. liefs.

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Aaaah sorry, ik las een mooi succesverhaal en niet verder gelezen in mijn enthousiasme! Heel veel sterkte..Onvoorstelbaar wat jullie voor de kiezen krijgen! :(

8. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Heel veel sterkte, verschrikkelijk dit

9. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,301
    395
    83
    jeetje wat erg! kreeg gewoon tranen in mijn ogen :( vind het zo rot voor jullie!! heel veel sterkte !

10. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Wat vreselijk om na zoveel tegenslagen opnieuw zo'n klap te krijgen. Heel veel sterkte :(

11. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de lieve reacties.is idd weer een klap,maar ook dat went...als dit weer achter de rug is,gaan we vol moed verder proberen.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!:(

13. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Duimen jullie even mee dat alles eruit is?moet zo voor een echo...en hoop niet op alsnog een curettage...dan kunnen we weer verder.willen toch nog wel heel graag nog een keertje proberen ondanks alle tegenslagen.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Meis wat oneerlijk!
    Maar ontzettend veel respect voor je positiviteit.
    Ik duim zeker voor jullie mee.

15. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Ik vind het ook oneerlijk...maar met een negatieve instelling kom je ook nergens.van de tien keer heb ik toch drie doorgaande zwangerschappen gehad,waarvan de oudste wel is overleden,en de andere twee veel te vroeg geboren,maar goed,het kan dus wel.zou zo graag eens zwanger willen zijn,zonder zorgen,een kindje wat pas na 37 weken geboren wordt,en alleen maar genieten omdat het zo goed gaat.helaas zal dat er niet inzitten...dus dan maar met veel zorgen en weer een vroeggeboorte,maar dan wel weer een gezond kindje uiteindelijk.mijn kindjes doen het nu goed hoor,maar hebben beide een zeer slechte start gehad en ook beiden maanden op de ic gelegen.verschillende keren afscheid moeten nemen,omdat niet zeker was of ze het zouden halen.dus niets zorgeloos genieten.en de oudste is maar 7 dagen oud geworden.

16. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Ik duim voor je meid dat alles schoon is en komende ronde wel een mooi gezond plakbeebje

17. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,122
    294
    83
    Oh wat een verdriet heb jij meegemaakt skippy. Met welke weken zijn jou kindjes geboren? Ik ga ook voor je duimen voor straks en ik hoop echt dat je over een paar weken hier een mooie test mag showen en dat de kleine uk bij jou blijft groeien tot minimaal 37 weken.

18. ATJ

ATJ Lid

May 29, 2014
    55
    0
    0
    Heel veel sterkte en hoop dat je binnenkort een plakbaby hebt! :(

19. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

#59 Skippy1, Jun 18, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 18, 2014
    Bij 31 en bijna 28 weken (27+4)...de oudste is wel geboren na 40 weken overigens,maar die is maar 7 dagen oud geworden.

20. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,122
    294
    83
    Oh, wat erg zeg. Een voldragen zwangerschap en dan naar 7 dagen je kindje verliezen.

Ben je al bij de gyn/vk geweest?

Share This Page