Meiden even een vraagje. Ik had op CD 17 en CD 18 een smiley op mijn ovulatie test. (Zie foto) Ik had toen ook last van gevoelige borsten, licht misselijk en last van mijn rechter eierstok die dagen. Ook veel vruchtbaar slijm gehad voor de testen en de dagen van de piek. Laatste keer dat ik dit slijm nog verloor was zaterdag ochtend. Daarna niks meer gespot. Nu op 2/3 dpo dus (uitgaande van de ovulatie testen) verloor ik vanmiddag tijdens toiletbezoek weer van dit rekbare slijm. Ik dacht dat dit stopte direct na de eisprong? Helemaal omdat het slijm dus eigenlijk al weg was. Hoelang na de eisprong kan dit slijm blijven? Anders voor de zekerheid vanavond weer klussen? Niet dat dat een drama is ofzo Alvast bedankt!
Heb je gisteren sex gehad?? En een posi ovu test is geen garantie dat je ook daadwerkelijk springt. Het kan dus ook zo zijn dat je ei nog moet springen helaas (en je opnieuw een lh piek krijgt).
Nope gisteren niet geklust. Laatste keer sex was zaterdag avond. Had zaterdag en zondag ook nog voor de zekerheid getest, maar beiden dagen was het streepje weer heel licht en ook de cb gaf negatief aan. Is het aangeraden om weer opnieuw ovulatie testen te gaan doen deze dagen? En is het ook mogelijk dat dat slijm nog enkele dagen na eisprong aanhoudt of is het onmogelijk?
Testjes van gisterochtend en vanmiddag, heb rond 15:00 nog even getest. Lijkt een fractie donkerder maarja LH schommelt natuurlijk altijd wel wat... Had vorige week el duidelijke symptomen en die zijn nu weg. Hmm.. Net nog even wat slijm weggehaald uit vagina zeg maar. Dit was plakkerig, wit en room/creme achtig. Dus leek niet op vruchtbaar slijm.
Thnx voor je reactie. Slijm na ei kan dus wel eventueel. Had vanavond weer testje gedaan. En ze lijken op te lopen. Hoop dat het een schommeling is pfff.. Was zo blij met eisprong beetje optijd. Zal morgen wel weer testen en ondertussen gezellig maken. Maar misschien gewoon schommeling. Had donderdag en vrijdag dus al smileys.
Als ik trouwens kijk naar de dipsticks op foto 1 zou ik die zeker niet positief noemen. Mijn advies is daarom ook nog even doortesten. Ik ben bang dat wellicht je ei nog moet komen.
Ik ga zeker nog even doortesten. Met die dipsticks heb ik de ene maand een duidelijke knaller en de andere maand weer net niet. Daardoor gebruik ik de CB er nu bij. Als controle zegmaar. En omdat die wel een smiley aangaf hoopte ik dus dat het wel gewoon mijn piek was. Bekende van mij heeft ook wel met bepaalde dipsticks dat die officieel niet positief zijn maar cb dan wel 2 dagen. Je hoeft toch ook niet echte knallers te krijgen als je maar duidelijk je piek ziet? Snap er helemaal niks van. Dacht ze zijn duur dus ook te vertrouwen Werd bloedje nerveus van enkel die dipsticks.
Ik blijf het maar een moeilijk verhaal vinden hoor, met je eisprong en alles. Ik had zaterdag, zondag en vandaag een positieve ovulatietest. Verwarrend! Pffff. Maar misschien issie inderdaad nog niet gesprongen! Weet ook niet hoe die CB testen werken. Die geven alleen de vruchtbare dagen aan toch? Die andere heb ik ook. Vind ik, over het algemeen, wel prettig werken. Hopelijk vind je je piek!
Ja word er soms hondsdol van AKOEKKOEK Erg handig dat wel die testen, maar soms raak je er zo in de war van. Het is dat de gynaecoloog aanraadde ze te blijven gebruiken en aangezien we binnenkort doorverwezen worden is het wel prettig. Anders had ik ze het raam uit gesodemieterd De CB meet ook je LH, net als de dipsticks. En omdat die duurder is had ik de neiging die ook te geloven. De dipsticks waren dan misschien officieel nog niet positief maarja. Ik ga eens opzoeken wat de gevoeligheid van 2besure en cb is. Misschien dat cb gevoeliger is dan ofzo. Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid!
Heb ff opgezocht, de gevoeligheid van die dipsticks die ik heb is 25mUI/ml en die van de CB 40 mlU/ml. Hmm.... Dus de CB is minder gevoelig en gaf wel een smiley. Nouja ik ga morgen weer testen, kijken wat het testje doet.
Aha. Nou, weer wat wijzer geworden dus het geeft iig de vruchtbare dagen aan. Morgen controle bij gynaecoloog. Misschien kan die nog wat zien Plaats je de test van morgen ook ff?
Succes bij de gynaecoloog vandaag! Je kunt idd zien op een echo of je eisprong geweest is. In iedet geval kort daarna. Vanmorgen nog een testje gedaan en die is weer super licht. Dus denk echt dat mijn piek donderdag en vrijdag is geweest. Helemaal omdat cb smiley gaf en die meer LH nodig heeft dan de dipsticks. Vruchtbaar slijm ook verder niet meer gespot.