zien jullie een eisprong in mijn kaartje of zou mijn temp nog omhoog moeten schieten...? alvast bedankt voor je reactie xxxxxxx
ik zie hier nog geen ei in... misschien vandaag? je zit mooi laag. FF geeft een eisprong aan als je temp 3 dagen hoger is
maar waarom geeft tie op dag 17 / 18 / 19 een open rondje aan? de eerste twee open rondjes dat komt omdat ik later had getempt die op die dagen heb ik gewoon op de normale tijd getempt.. en mijn slijm dan eerst twee dagen van dat plakkerig slijm en daarna vier dagen waterig? das toch raar of niet? heb vandaag wel veel pijn links en recht onderin me buik sorry voor al mijn vragen! xxxxxxx
je hebt aangegeven Sleep devrided.. dan geeft FF automatisch een open rondje. ook als je eerder of later tempt, krijg je een open rondje. je slijm is niet raar hoor... eigenlijk gewoon normaal. Misschien heb je vandaag wel slijm waar je draadjes van kunt trekken,. (eggwhite) steken kunnen duiden op groeien van je eitje, of de eisprong, soms als de eisprong net geweest is
op dag 15 en 16 heb ik van dat slijm gehad waar je draden van ken trekken ken je dat twee keer hebben dan? ik denk dat ik dat verkeert heb ingevult bij FF ik denk dat ik gewoon moet afwachten... ben benieuwd vanmorgen was temp heel laag dus als tie vandaag springt dan moet morgen mijn temp hoog zijn toch? xxxxxxxxx
jij ben al 11 dagen over tijd? al getest.... ik heb hem effe aangepast wat betreft het slijm xxxxxxxx
je hebt nu creamy ingevuld.. dat is slijm dat aanvoelt als bodylotion.. je moet eggwhite kiezen als je er draden van kunt maken en het zo goed als doorzichtig is
ooo spannend dus... maar dat ken dus dat je eerst van dat draderig slijm hebt en daarna waterig en dan pas de eisprong. dit is mijn eerste maand dat ik van mijn slijm draden van ken trekken zeg maar. snap je nog een beetje.. ik ga voor je duimen ben je al lang bezig voor een tweede? xxxxxxxx
http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1221253970 Dit is de eerste maand tempen die ik op internet bijhoud en mijn cyclus is altijd redelijk nauwkeurig geweest (afgezien van de keren direct na mijn MK). Puur volgens mijn temp zou ik pas op dag 21 mijn eisprong hebben gehad, wat ik laat vind, aangezien ik altijd rond de 28 dagen zit met mijn cyclus ... ik zou dus nu wel ongi moeten worden (of niet natuurlijk), maar nog niks te bekennen. Woe. ochtend wel wat lichtroze afscheiding, dus ob ingedaan, maar de afgelopen dagen niks, behalve 1 klein roodachtig stipje erop ... hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar durf voorlopig nog niet te testen. Hoe precies klopt je temp en wanneer zouden jullie testen ? Zien jullie iets in mijn templijstje ?!? Thanks en allemaal veel sterkte, succes en plezier met zwanger worden ! Liefs, Dyaan
Hmmm ... raar ... snap 't ook niet. Ei of niet, ik ben vandaag ongesteld geworden. Die temp van deze cyclus klopte volgens mij niet echt. Hoe moet je een plaatje inplakken overigens? Anyway, 1 okt. afspraak met gyn, hoop dan te horen wat 'we' er aan (kunnen) gaan doen ... word een beetje ongeduldig ondertussen![/img]