desiree1986 : Minny jouw ei gaat er denk ik aankomen! dat hoopte ik ook een zondag ging mijn temp omhoog naar 36.53 maar vandaag is tie weer gezakt naar 36.01 ik snap er echt niks van. ik zag gister in me string wel een hele prop wit dik slijm.. kan het zijn dat ik een eisprong heb gehad maar geen temp verhoging? en en marloes80 al getest? xxxxxxxxxx
Hoi meiden, Ik heb deze vraag al ergens anders gesteld maar doe het hier ook nog even. Ik heb al 5 dagen lang een licht streepje bij me ovulatie test. Wat betekend dat? hij word niet donkerder!
hey meiden willen noge even naar mijn kaartje kijken...ik heb een vermoede dat ik mijn ei al heb gehad maar mijn temp doet zo raar? xxxxxxxxxxxxx
moeilijk temp kaartje...ik zou zeggen dat je eisprong rond dag 20 was maar omdat daarom heen open rondjes zijn is het heel moelijk om te bepalen en je temp erna was ook niet echt stabiel... ik vind het heel moelijk kijken wat de andere er van vinden... heel veel succes minny...laat je het weten wanneer het zover is... groetjes
hoi anoniempje24, dank je voor je reactie mijn temp blijft zo schommelen zoals tie daar ook doet op dat kaartje de ene dag hoog de andere dag laag. ik dacht ook dag 20 die open rondjes dat komt omdat ik toen anders sliep dan de andere dagen. ja ik laat het weten ik hoop dat er nog andere meiden naar willen kijken? en wanneer zouden jullie testen als jullie naar mijn kaartje kijken en naar mijn cyclus van de afgelopen jaar, ik zit nu op dag 30 ? groetjes
Ik heb al een aantal keer naar je kaartje gekeken maar word er niet wijzer van. Heb je nog een recenter kaartje?
ik heb geen eisprong gehad afgelopen maand zit nu weer aan ongesteldheidopwekkers, en daarna clomid 100 dus verhoogd ben benieuwd of tie nu wel aanslaat. in ieder geval iedereen bedankt voor de reacties groetjes minny