Cerazette en 1e bloeding na bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by Bammetjebam, Nov 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Hoi hoi,

Sinds een paar dagen slik ik Cerazette. Ik geef borstvoeding, maar sinds vandaag heb ik helder rood bloedverlies. Ik dacht dat je met Cerazette nooit een bloeding zou hebben?

Met m'n onderkantje zou alles goed moeten zijn. Ik had een flinke scheur en dat is goed geheeld (1 week geleden goedgekeurd door de gynaecoloog).

Is het mogelijk dat het nu toch menstruatiebloed is? Is dit normaal bij het gebruik van Cerazette de eerste paar dagen?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jawel hoor bij Cerazette kun je ontrekkingsbloedingen hebben. De eerste maand dat ik hem slikte ben ik een maand licht ongesteld geweest, daarna een paar maanden niet en nu ben ik net weer ongesteld geweest. Het is wel vervelend dat het zo onregelmatig is, maar goed, niets aan te doen...Maar er zijn idd ook mensen die helemaal niet meer ongesteld worden met Cerazette

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik werd na mijn eerste bevalling een keer ongi en daarna tot 1 jaar niet meer...ik stopte met bv en de cerazette en werd ongi...

Nu slik ik m weer een tijdje en heb al een paar dagen dat zware ongi gevoel heel klein beetje bruinverlies gehad en dat was het....
    Ik ben eens benieuwd wat het deze keer gaat zijn met de pil en ongi...
    Met de cerazette kun je idd vaker doorbraakbloedingen hebben maar als je zoals mij geluk hebt wordt je niet meer ongi...
    Zo even een keer om alles weer schoon te maken is fijn maar nooit meer ongi totdat je stopt is ook fijn hahahaha

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Slik nu voor de derde maand Cerazette en ben na de eerste strip ongesteld geworden en nog geen twee weken later weer. Daarna niets meer..

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook de eerste maand tot 2 maand veel doorbraakbloedingen gehad en daarna was het over, gelukkig! Had er eerst flink de balen van. ;) Nu al een paar maanden niets.

6. Alita

Alita Niet meer actief

heb nu alleen wat bruinverlies gehad.......joepie!!

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    ik heb cerazette drie maanden geslikt en was drie maanden ongesteld. Teon ben ik er maar weer mee gestopt..

8. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Wow... da's niet fijn.

Ik kijk het wel even aan, heb tenslotte een voorraad voor 6 maanden. Dan kan ik altijd nog gaan voor een andere vorm van anticonceptie, en ik ben niet van plan om langer dan 6 maanden BV te geven. Dus dan wordt de keus ook weer groter :)

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Nee, inmiddels gaf ik ook geen borstvoeding meer dus heb ik even de microgynon geslikt tot we het voor nr. 2 gingen proberen. Hierna wil ik de pleisterpil eens gaan proberen.

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,556
    529
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb na de bevalling goed 9 maanden Cerazette geslikt (ook omdat het "op" moest ;) ) In al die tijd heb ik drie keer een lichte bloeding gehad, net zoiets als het laatste van je ongesteldheid!

Share This Page