Hoi hoi, Sinds een paar dagen slik ik Cerazette. Ik geef borstvoeding, maar sinds vandaag heb ik helder rood bloedverlies. Ik dacht dat je met Cerazette nooit een bloeding zou hebben? Met m'n onderkantje zou alles goed moeten zijn. Ik had een flinke scheur en dat is goed geheeld (1 week geleden goedgekeurd door de gynaecoloog). Is het mogelijk dat het nu toch menstruatiebloed is? Is dit normaal bij het gebruik van Cerazette de eerste paar dagen?
Jawel hoor bij Cerazette kun je ontrekkingsbloedingen hebben. De eerste maand dat ik hem slikte ben ik een maand licht ongesteld geweest, daarna een paar maanden niet en nu ben ik net weer ongesteld geweest. Het is wel vervelend dat het zo onregelmatig is, maar goed, niets aan te doen...Maar er zijn idd ook mensen die helemaal niet meer ongesteld worden met Cerazette
Ik werd na mijn eerste bevalling een keer ongi en daarna tot 1 jaar niet meer...ik stopte met bv en de cerazette en werd ongi... Nu slik ik m weer een tijdje en heb al een paar dagen dat zware ongi gevoel heel klein beetje bruinverlies gehad en dat was het.... Ik ben eens benieuwd wat het deze keer gaat zijn met de pil en ongi... Met de cerazette kun je idd vaker doorbraakbloedingen hebben maar als je zoals mij geluk hebt wordt je niet meer ongi... Zo even een keer om alles weer schoon te maken is fijn maar nooit meer ongi totdat je stopt is ook fijn hahahaha
Slik nu voor de derde maand Cerazette en ben na de eerste strip ongesteld geworden en nog geen twee weken later weer. Daarna niets meer..
Hier ook de eerste maand tot 2 maand veel doorbraakbloedingen gehad en daarna was het over, gelukkig! Had er eerst flink de balen van. Nu al een paar maanden niets.
ik heb cerazette drie maanden geslikt en was drie maanden ongesteld. Teon ben ik er maar weer mee gestopt..
Wow... da's niet fijn. Ik kijk het wel even aan, heb tenslotte een voorraad voor 6 maanden. Dan kan ik altijd nog gaan voor een andere vorm van anticonceptie, en ik ben niet van plan om langer dan 6 maanden BV te geven. Dus dan wordt de keus ook weer groter
Nee, inmiddels gaf ik ook geen borstvoeding meer dus heb ik even de microgynon geslikt tot we het voor nr. 2 gingen proberen. Hierna wil ik de pleisterpil eens gaan proberen.
Ik heb na de bevalling goed 9 maanden Cerazette geslikt (ook omdat het "op" moest ) In al die tijd heb ik drie keer een lichte bloeding gehad, net zoiets als het laatste van je ongesteldheid!