Weet niet zo goed wat ik met dit topic wil - misschien gewoon even 'het kwijt': Ik ga morgen weer aan het werk. Toen ik vorig jaar 8 maanden zwanger was sloot mijn werkgever zijn deuren, dus was ik werkeloos. Gelukkig heb je hier in Canada een jaar verlof, maar het was wel stressen, want manlief had ook gezeik met z'n werk... Heeft het eerste jaar van mijn dochter behoorlijk overschaduwd allemaal. Maar: nu heb ik dus weer werk. Een superbaan (voor een organisatie die zich inzet voor kinderen in ontwikkelingslanden) ook nog. Morgenochtend begin ik... en ik ben behoorlijk zenuwachtig! Zal wel weer even wennen worden, na bijna een jaar zonder werk...
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, weet zeker dat het goed komt morgen Heel veel succes, geniet van je baan!!
Gefeliciteerd! Ik denk wel dat hoe langer je thuis zit, hoe 'moeilijker' / 'spannender' het weer is... Komt helemaal goed morgen! Veel plezier bij je nieuwe baan morgen!
Gefeliciteerd! Ik begin volgende week aan een tijdelijke functie, na twee jaar thuis te hebben gezeten. Succes morgen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Klinkt heel interessant. En natuurlijk gaat het morgen goedkomen. Veel plezier.
Zo vind mezelf nu eindelijk achter de computer terug... (het is hier bijna half negen 's avonds). Het ging goed. Heel druk, ongelooflijk veel informatie, gelijk een training 's middags, en toen door kinderen halen, eten maken, kinderen in bed etc. (man studeert, en heeft avondcollege op woensdag). Maar ik heb het overleefd, lijkt echt superinteressante baan, aardige collega's. Ben nu wel echt moe, gaat inderdaad weer even wennen worden na zo'n lange tijd (en deeltijd doen ze hier niet aan, het is of voltijds, of niet werken, dus best wel heftig meteen weer). Vond het ook moeilijk om mijn dochtertje naar gastouder te brengen, maar heb het uiteindelijk zo druk gehad dat ik heel weinig tijd heb gehad om daarover na te denken.