Gisteren toen we boodschappen gingen doen kreeg ik onwijze pijn in mijn linkerlies. Zo pijn dat ik echt niet meer verder kon en naar huis ben gegaan Het was alsof er iets knapte. Stond veel druk op! En na een kwartiertje was het eindelijk over Gisterenavond en vanmorgen kreeg ik last van ongipijntjes Terwijl ik pas volgende week zaterdag mijn nod dag heb Toen ik vanmorgen naar de wc ging, had ik met afvegen helderrood bloed aan het papiertje met een stukje stolsel eraan (heel klein ) Ik maak me eigenlijk best behoorlijk zorgen nu Ook heb ik deze maand heel netjes elke dag op dezelfde tijdstip getempt. En mijn temperatuur is nog steeds hoog Ik snap er niets meer van en begin behoorlijk te twijfelen...
Ja dat hoop ik dan maar Bloeden is nu weer bijna over En de krampen komen en gaan Mijn nod is om precies te zijn (heb het even nagekeken) op zondag 7 januari
Ik hoop voor je dat het een innesteling is Ooievaar , zou wel eens tijd worden he Mijn duimpjes draaien in elk geval hoor Groetjes Joyce P.s we lopen niet meer gelijk nu , mijn NOD is nu pas 25 januari ..... Groetjes Joyce
Ja het zou nu wel eens leuk zijn ja Mag ook wel na ander half jaar Wel jammer dat we niet gelijk lopen... Lief dat je voor me duimt JoyceD
Jah , had wel leuk geweest als we nog gelijk liepen . Maar ja , mijn lijf deed niet wat ik wilde afgelopen maand Nieuwe NOD nu op 25 januari en hoop dat die rottige rot dan echt eens een keer weg blijven Voor mij is dit ook al ronde 13 of 14 ofzo .... En ja , na 15 rondes is het idd wel een keertje tijd voor je Ik merk trouwens dat er best veel zijn die al zo lang bezig zijn Vind het wel prettig om dat te kunnen delen eerlijk gezegd . Geeft je echt het gevoel er niet alleen in te staan . Groetjes Joyce
Ja het is inderdaad erg fijn om met andere erover te kunnen praten Net weer een tampontest gedaan en ik had nu een beetje oud bloed Van de bloeding van vanmorgen denk ik Nog wel lichtjes ongikrampen en gevoelige (.)(.) Pffff wat kan het nou zijn Die pijn van gisteren zit me niet lekker
Ja het is inderdaad erg fijn om met andere erover te kunnen praten Net weer een tampontest gedaan en ik had nu een beetje oud bloed Van de bloeding van vanmorgen denk ik Nog wel lichtjes ongikrampen en gevoelige (.)(.) Pffff wat kan het nou zijn Die pijn van gisteren zit me niet lekker
Je eitje heb je al gehad , dus zal geen ovu bloeding zijn . Dus het is of een gesprongen adertje (of beschadigde baarmoedermond) of een innesteling . Ik duim voor het laatste Groetjes Joyce
Hoi Ooievaar, Ik had volgens de berekening morgen mijn innesteling, mijn NOD is 9/1 maar vandaag krijg ik me toch ongi-krampen pfffff en bruin en roze verlies Mijn temp is mooi 37.0, mijn borsten doen pijn.