hai meiden, ik snap er niks van... gister om half 10 mijn ovutest gedaan. (half 12 is mijn tijd die ik altijd doe, was nieuwsgierig hoe lang het duurt die positiviteit). POSITIEF! maar... nu heb ik de test meerdere keren gedaan en is hij vandaag nog steeds positief. Dus al meer dan 24 uur. Hoe kan dat? wanneer krijg ik nu mijn eitje? morgen of toch vandaag? ik vind het maar gek... wie weet wat dit is?!
Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek. succes!
aha... dus mijn piek kan wel 50 uur duren dus... ehm wanneer is het dan handig om te klussen. eergister gister en zometeen sowieso. maar morgen ook nog? hihi
Hoe zeg jij dat nou? Ik snap er niets van hoe je het uitlegt. Ben beetje blond. Het is toch zo als je test posi is en daarna weer nega dat je eitje springt?
Bij een posi testen springt je ei doorgaans binnen 24-48 uur. Je kan dus 2 dagen posi testen. Na je ei moet de test weer nega worden, maar soms heb je nog wat meer LH dus kan die ook posi zijn, terwijl je ei al geweest is. Als je een posi test heb, moet (moet is een groot woord) je aan de klus + de volgende dag en de dag erna. Daarmee vergroot je je kansen aanzienlijk. Daarna heeft het voor zwanger worden geen zin meer, omdat je ei max 24 uur in leven blijft na springen. Hoop dat je het nu wat beter snapt
Dank jewel. Dus in het kort is het gewoon als je posi-ovu-test hebt is het beste 3 dagen achter elkaar 'van bil gaan'
hahaha ja inderdaad, lekker van bil! dus morgen nog 1 keer (ik dan) en daarna heb ik even vrij. geloof deze week al 4 dagen achter elkaar hahaha
goedzo meiden lekker klussen.... Ik was gister erg moe, dus wij klussen straks nog even voordat we weggaan. Hebben een bruiloft, dus als je thuis komen vannacht zal het er niet van komen. Dus dan hebben we eergister geklust, gister niet en dan straks weer wel. Zaterdag niet, want dan gaat manlief naar voetbal (late wedstrijd) en zondag weer wel...komt precies mooi uit