Hoi dames, Ik heb op 3 december mijn eisprong gehad. Dit weet ik door ovulatie testen en een temp stijging van 0,3 graden. Nu heb ik vanmiddag weer een ovulatie test gedaan en deze is zo goed als positief? Hoe kan dit nu...? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? De test staat in mijn album.
Ik had lage rugpijn en wat krampjes. Maar ik voel mijn ei normaal gesproken nooit. Gister had ik wel steeds krampen.... Maar mijn ovulatie testen waren 2 december weer negatief en 3 december ging mijn temp met 0,3 graden omhoog en is sindsdien dezelfde temperatuur gebleven.
hmm vreemd, misschien ben jel zwangert! morgen voor de zekerheid nog een ovu doen, wel vreemd hoor. lijntje is idd net zo donker. :
Dat kun je nu nog niet op je Ovutesten zien als het goed is. De innesteling heeft waarschijnlijk nog niet eens plaatsgevonden. Ik hoop het natuurlijk wel voor je Aylin Liefs
Nee ik heb in de middag getest om 14:30. 4 uur niet geplast en weinig gedronken. Ik had gister wel last van krampen.... Innesteling kan het nog niet zijn is veel te vroeg!
nee geen innesteling, maar blijft wel vreemd! ik zou morgen nog een ovu doen, en voor de zekerheid nog x klussen dan... wanneer ben je voor t laatst ongie geweest? je ei klopte wel met je cyclus?
Ik vind het ook vreemd..Ik ben 20 november ongi geworden op 24 en 25 november had ik ook al 2 positieve ovulatie test maar daarna geen temp verhoging. Daarna op 30-11, 01-12 en 02-12 positieve ovulatietesten. Op 03-12 een negatieve test en een temp dip. De dag erna een temp stijging van 0,3 graden en mijn temp is nog steeds hoog.
je gebruikt niet perongeluk de kruitvatovulatietesten? Die hebben er nog weleens een handje van om laaaaaaaaangggg positief te blijven
krijg na dit verhaal sterk het idee dat je ovu testen niet helemaal te vertrouwen zijn dan... Gebruik je 1 merk? Hoop dat het nu raak is voor je! maar anders zou ik volgende x echt een ander merk proberen. heb zelf matcare bevalt me goed, nu 1 ronde gebruikt.
Heb nog een testje gedaan... Kijken jullie even mee? Volgens ff heb ik mijn ei nog niet gehad...Had wel vanmorgen wat roze verlies met slijm....? Tests staan in mijn album.
ja nog steeds positief! : zou gewoon voor de zekerheid nog x klussen als jullie ervoor willen gaan... Maar wel raar dat ze al zo lang positief zijn.
en ik zou echt absoluut voor de zekerheid een zw.test er tegenaan gooieen.. waarom? nou gewoon daarom.. omdat ff niet meewerkt met de werkelijkheid en je ovutesten zoooo lnag al positief zijn.. ik wist t wel.. al zou t puur zijn om zeker te weten dat ik niet zwanger was... maar goed.. zo ben ik...en anders de hele cyclus doorklussen..
He meid, ik zou toch ook eens een zwnagerschapstestje wagen, als ik van jou was! Vind het raar dat je 5 dagen na je menstruatie je eisprong al hebt volgens de ovu-test. Ben je trouwens zéker dat je menstrueerde, of was deze cyclus anders dan alle andere keren. Korter, zeg maar? Want heb ook al gelezen dat ovu-testen positief resultaat kunnen geven bij evt zwangerschap ook... Mss toch eens proberen! Vind het vreemd allemaal, dus wie weet?!
Ik zou ook een zwangerschapstest proberen voor de zekerheid. En doorklussen voor de zekerheid.. Succes!