Ongeduldig

Discussion in 'Zwanger worden' started by nairam, Mar 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Ik word onderhand ongeduldig...
    Ik weet het, ik mag niet zeuren, er zijn stellen die al veel langer bezig zijn, maar toch....
    En ik weet dat het kan, ben vorig jaar, heel even zwanger geweest, maar we zijn nu na de miskraam, toch 'alweer' 4 maand bezig.
    We zijn nu, de zwangerschap niet meegerekend, 1 jaar + 4 maand bezig.
    Vorige periode was ik een paar dagen overtijd.. hoop, zal dan toch... maar helaas.
    En nu, ben ik gewoon een week te vroeg ongesteld.
    Ik snap er helemaal geen biet meer van !
    En dan krijg je allemaal, goed bedoeld, goede adviezen "ben je er niet teveel mee bezig"
    Duh, wat denk je ?!?.. ik zit nu alweer te rekenen, wanneer de vruchtbaren dagen eraan komen, wanneer er geklust moet worden.
    Voor de rest ben ik gezond bezig, slik multivitamine Kruidvat, tarwekiemoliecapsules, rook niet meer !
    Heb zelfs mijn man zo ver gekregen, dat hij ook is gestopt, ook al 5 maand inmiddels, dus wat dat betreft...

Ik hoef natuurlijk niet te vragen, of er zich meer meiden hier zich in herkennen, maar toch.....

Heeft iemand toch nog de gouden tip :(:

En ik het is ook gewoon weer eens fijn je hart te kunnen luchten, bij mensen die weten wat je bedoeld.
    (mijn man is ook heel begripvol hoor, hij vind het zelf onderhand ook k*t worden, maar het leeft bij hem iets minder dan bij mij)

Thanks, voor het 'luisteren'

Liefs, Marian.

2. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Ik heb geen gouden tip, maar ik begrijp je volkomen.
    Ik dacht dat ik een vrij rgelmatige cyclus had en nu ineens een week te vroeg ongesteld.
    En verder al die wazige symptomen die EN ongi EN zwanger kunnen betekenen. En dan iedere keer weer teleurgesteld.
    Wij zijn nog maar in ronde 4...kan je nagaan...
    Liefs

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Meid je kunt er zo weinig aan doen.. ik zit nu in ronde 8 en wordt steeds gekker. Probeer wel wat meer met andere dingen bezig te zijn maar stiekum denk je er veel aan. Er niet teveel mee bezig zijn kan niet, maar je kunt wel wat afstand nemen van bijv het forum, dingen niet zo opzoeken en minder gaan rekenen. (ik heb nu ovulatietesten waardoor ik al minder hoef te rekenen maar moet nu vanaf CD 11 beginnen met testen) het ene vervangt het andere dan wel weer.. kop op meid, het komt allemaal wel goed!

4. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Hoe werken die ovu-testen eigenlijk?
    heb zelf ook weleens gedacht ze te kopen maar ik vind ze erg duur.

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    mijn goudentip is: de gyn. ga naar HA en vraag om n verwijzing. zeg daarbij dat je langer dan een jaar bezig bent en een MK heb gehad. laat jezelf en je man checken.

6. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Snoebel,

Ovu-testen hoeven niet duur te zijn hoor. Ik gebruik zelf die dipsticks van Sensitest omdat ik daar goede verhalen over hoorde en ze zijn echt niet duur...

7. gimena

gimena Niet meer actief

ik zou idd ook de gyn op bellen in de buurt.!
    en een keertje een afspraak maken en erover vertellen.
    en moet de hoop dat je door gestuurt woordt om jullie allebei na te laten kijken!
    ik ben me vriend zijn bijna 2 jaar bezig!
    26-01-09 mk gehad!
    en bij mijn kwam de vraag ook vaak na boven waarom lukt het ons niet!
    je begint te twijfelen of je gingen verkeerd doe enz!
    ik heb nu sinds pas!'
    we vrije waneer we zin hebben.
    en we doen waar we zin in hebben!
    voor dat je het weet kan het niet meer en dan denk je ook niey 100x per dag aan een kinderwens.
    en bij mijn werkt het al een stuk beter.
    ma toch blijft er in je achter hoofd de vraag : WAAROM

8. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    we hebben toch maar besloten om de HA te bellen en niet langer te wachten...
    volgende week woensdag hebben we een gesprek en zien dan wel verder !
    we willen toch wel meer duidelijkheid...

dus ga proberen me een beetje bij neer te leggen...
    (als ik eraan denk, als die onderzoeken e.d. word ik alleen doodnerveus...arghhhhh )

9. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Goed van jullie dat jullie de stap naar de ha gaan zetten, maar wel balen dat het nodig is natuurlijk.
    Ik hoop echt van harte dat je zeer binnekort zwanger raakt. Heel veel succes en geluk!

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Over het er teveel mee bezig zijn:
    Ik geloof niet dat dat er voor kan zorgen dat je niet zwanger wordt, bedoel, mijn eitje en zijn zaadje denken echt niet..uhoh, ze denkt er weer aan... volgende keer beter.
    Enige wat het weg kan halen volgens mij is de spontaniteit van het verwekken van het kind.. je gaat op den duur gerichter aan de gang en dat kan minder leuk zijn.

Ik hoop dat de HA jullie verder kan helpen.. en laat je niet wegsturen met de mededeling dat je wel gewoon zwanger kan raken, gezien het feit dat je een MK hebt gehad.
    Wens jullie in elk geval veel succes.

11. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    over een paar uurtjes naar HA...
    zenuwachtig...
    heb pijn in mijn buik en ben er misselijk van....
    *zucht*

12. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

May 22, 2007
    422
    0
    0
    Succes Nairam, ik hoop dat hij julile verder kan helpen!

13. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Ooh meid, ik leef met je mee hoor. Sterkte bij de HA. Je weet waar je het voor doet! Hopelijk binnenkort ook een klein wondertje voor jullie.

14. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    pfff.. viel reuze mee, achteraf..
    moest wel ff :cry: van de spanning, maar de HA reageerde super, heb echt een schat van een HA !
    maar ze gaat een verwijzing voor de gynaecoloog schrijven, vergeten te vragen wanneer en hoe en wat ik daar verder mee moet ..???... of ik zelf dan een afspraak moet maken.. of ik wachten moet op de brief...of...
    ik denk dat ik morgen nog maar even moet bellen...
    m'n man heeft alvast een briefje mee gekregen voor het lab, zodat hij zijn zaad alvast kan laten controleren.
    maar goed, ik blijf moed houden.. zal wel moeten !!
    en HA zei ook, komt vast allemaal goed, gezien ik zwanger ben geweest, dus...
    maar dat ze me gewoon voor de zekerheid toch doorstuurd naar de gynaecoloog... gezien m'n leeftijd :oops:

blijven ademhalen en :thumup: :thumup: (duimen)

Share This Page