tips om zolang mogelijk te wachten net testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Monieqje, Sep 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    meiden, het onderwerp zegt het al. Hebben jullie tips en ideeen om zolang mogelijk te wachten met testen?
    Ik zeg mezelf iedere keer, nog niet testen, nog niet testen...maar dat gebeurt dan uiteindelijk wel :(
    Alle tips en ideeen zijn van harte welkom! :D

2. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zorg dat je tot NOD geen testen in huis hebt.

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

denk niet zwanger te zijn. en doe vervolgens 2 week na je nod een testje en dan voilla :D

4. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Precies wat ik ook wilde zeggen.. :) Ik had eerst ook al testen lang voordat ik ongesteld moest worden, dus die zijn er allemaal doorheen gegaan, maar natuurlijk niet zwanger.
    Toen heb ik besloten gewoon pas testen te kopen als ik overtijd was (en gelukkig gelijk bij de eerste ronde dat ik het zo deed zwanger).

Als je ze wel vast in huis wilt hebben kun je ook je man/vriend vragen ze te verstoppen en pas op je NOD aan je te geven....?

5. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ik heb echt pas 1 dag voor mijn nod testen gehaald, overdag. en wilde echt niet overdag testen, dus kon alleen maar op mijn Nod testen!

En anders gewoon iemand ze weg laten liggen, of zelf sterk genoeg zijn:p

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden voor de tips :D ik heb nu nog 2 testen liggen die geef ik wel aan me vriend, want ik merk dat ik zelf niet sterk genoeg ben en na de test van vanmorgen is het best makkelijk om te denken dat ik niiet zwanger ben
    Ik ga me best doen! :D

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Zorg dat je ze niet in huis hebt én zorg er voor dat je even niet in de buurt van de winkels komt.
    Laat je man dan maar ff een week de boodschappen doen ofzo.
    Boodschappen voor de gehele week. ;)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Idd het beste is om ze niet in huis te hebben , 1 zwak moment en de test is gedaan , heel herkenbaar ..

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    maar waar moet ik die 2 testen laten dan? Ik denk dat mijn ventje ze wel goed bij zich kan houden. Hij is tenslotte de nuchterste en heeft niet zo van ga testen ga testen gelukkig hahaha maar bij winkels uit de buurt blijven is een lastige want ik loop elke dag langs drogisten, als ik naar me werk en naar huis ga. Maar dan moet ik maar even sterk zijn hahaha
    Thanls voor de tips! :D

10. gimena

gimena Niet meer actief

nooit testen kopen! pas echt kopen als je overtijd ben ;)

11. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    dat ga ik ook voortaan doen als ik nu niet zwanger ben, want hier wordt ik gek van! Maarja nog even geduld gelukkig is mijn weekend helemaal vol zodat ik er niet zo mee bezig kan zijn :)

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heel herkenbaar!!! Met als gevolg dat ik gisteren, 6! dagen vóór NOD getest heb..... tadaaaa!!! Niets, noppes, nada... En tóch meen ik iets te zien... net als jij in je andere topic hahaha!
    Nu breng ik de dagen door met turen naar de test van gisteren! Ook erg tijdverdrijvend (cyntje78 tuurt weer ff verder)

Groetjesssss cyntje78

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Maar ik geef trouwens mijn borsten de schuld.... moeten ze maar niet zo zeer doen!

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    hey cyntje wij zitten dus in hetzelfde schuitje...iedere keer naar de test terug kijken komt me heel bekend voor hahaha ik ga ze zo maar weg gooien denk ik kan ik dat ook niet meer doen ;)
    Maar ik geef meer dan alleen mijn borsten de schuld, buik/baarmoeder pijntjes, liezen en heel soms bovenbenen en zo heb ik nog wel wat dingen maar deze zijn het ergst. Mijn liezen deden dinsdag zo een pijn dat was niet normaal! Lopen voelde niet lekker aan en als ik ging liggen werd ik heel onrustig gelukkig heb ik dit niet meer zo....

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoeveel dagen voor nod heb jij getest?

16. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    vandaag is het 6 dagen voor NOD. Maar gister heb ik ook getest...
    Wanneer kan ik het beste gaan testen trouwens?

17. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik zou zelf echt wachten tot NOD, heb ook nooit eerder getest. Ten eerste heb je grote kans dat je negatief test, teleurgesteld bent terwijl je best zwanger kan zijn. 6 dagen voor NOD kan je zelfs nog pas rond de innesteling zitten, en pas dan gaat er HCG gemaakt worden.

Verder, en dat is niet leuk, maar een vrij groot gedeelte van de zeer prille zwangerschappen wordt al heel vroeg afgebroken en dan word je gewoon ongesteld. Ik zou dat zelf een heel naar idee vinden, weten dat er wel iets begonnen is en dat het meteen misging.

Ik zou zelf ook niet met een ultragevoelige test testen, maar gewoon met een normale op NOD.

18. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx :D dat lijkt mij ook inderdaad geen fijn idee om te weten...voor mij geen testen meer voor NOD! Maar goed ook dat ik net de drogisten voorbij gerent ben hahaha maar welke test raden jullie mij dan aan! Een kv test die 2 voor 5 euro of die digitale met indicator van cb? Want over deze testen lees ik wel goede verhalen op dit forum :)

19. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Daar zit een enorm prijsverschil tussen. Ik heb met de iets duurdere van KV getest. Ik zag mezelf nog niet rommelen met een pipetje (dat is met die van 2v5). Deze mag gewoon in een bakje pies :D Ik heb zelf een digitale gedaan toen ik al wist dat ik zwanger was, hoe triest eigenlijk. Ik vond het gewoon leuk om het zwart op wit te zien :D Heb er toen eentje met een indicator gedaan. Maar het blijft maar 24 uur in je venster staan.

En ook... veel meiden maken de digitale alsnog open om naar streepjes te zoeken (het werkt vanbinnen hetzelfde als een normale test). Ik zou mijn geld er niet aan verspillen, ook om die reden is het veilig om pas op NOD of zelfs bij overtijd te testen- als je gewoon ongesteld wordt heb je anders weer een test weggegooid.

Share This Page