Vraag over ovulatie test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by vonnie30, Sep 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik zit met een vraag en misschien weten jullie hier andwoord op? Ik ben afgelopen vrijdag bij de gyn geweest toen zat me ei er nog ik heb vrijdag en zaterdag een ovulatie test gedaan van predictor direct zo posi als wat zondag negatief ik kom maandag bij de gyn om te kijken of ie fesprongen was ja dus ei was weg maar maandag en dinsdag en woensdag weer vet posi testen??!! Hoe is het mogelijk vandaag niet getest want zou nu 5 dagen na eisprong zijn en heb nu vreselijk steken diep in mijn onderbuik

Weten jullie wat dit zou kunnen inhouden?

Liefs Vonnie

2. mup

mup Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,093
    0
    0
    welke ovutesten gebruik je?

3. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Predictor zijn nog peperduur ook 5 voor 20 euro je zou zeggen zijn goed maar vind het maar een vage bedoeling hoor

Liefs Vonnie

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Klopt ik heb ook rare ervaringen met Predictor ovulatietesten. Gebruik nu Clearblue digitale maar weet nog niet of die goed zijn, maar wel duur! pff... maarja voor 1 maand om even te kijken hoe mijn cyclus in elkaar zit..

5. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    Het lijkt me vals positief als er nu weer een ovulatieplaats vindt. Ik heb geen ervaring met predictor. Kan je wel de ovulatietesten van sensitest aanraden. Bestel je online en bij mij werkte ze erg goed aangezien ik met zelfinsiminatie van een donor zwanger moest worden. Ook zijn ze niet duur.

liefs claire en succes

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet waarvoor je bij de gyneacoloog bent, maar bij sommige 'gyneacologische problemen' kun je niet uitgaan van ovulatietesten. Moet je ze van je gyneacoloog gebruiken, dan zal het wel kunnen, maar anders zou ik het even navragen!

Ikzelf heb ook goede ervaringen met de Sensitest dipstick. Werken goed en inderdaad niet duur!

Succes ermee!

Share This Page