Hey iedereen! Ik snap er niets meer van... Heb PCOS en heb clomid geslikt een aantal maanden zonder zwangerschap tot gevolg. In december een spontane eisprong gehad zonder resultaat. Nu heb ik 11 jan een HSG (foto) gehad en ongeveer een week erna verloor ik een slijmprop. Ik heb toen een ovulatietest gedaan: positief. Wij natuurlijk geklust... Volgende dag weer ovulatietest gedaan: negatief... Verder niet echt gemerkt dat ik helder slijm verloor ofzo... Toen merkte ik ineens rond 26 jan dat ik wel helder slijm verloor. Ik had toen 2 dagen achter elkaar een positieve ovutest. Wij weer geklust natuurlijk, al waren we een beetje verward... Nu zit ik op dag 39 van mijn cyclus, maar nog steeds niet ongesteld, terwijl als ik een ei krijg mijn cyclus altijd gemiddeld 31-32 dagen is... Zwangerschapstesten blijven tnt negatief... Ik heb echter wel al een dag of 5 steeds wat kramp in mijn buik. Lijkt op menstruatiepijn, maar is eigenlijk toch ook weer anders... Sowieso veel minder heftig. Zijn echt korte krampen van een aantal seconden, maar wel heel de dag door... Verder ben ik ook erg moe, moe, moe. Maar ja, het kan ook gewone moeheid zijn natuurlijk... Snappen jullie dat ik er niets meer van snap? Heeft iemand adviezen, of dit ook al eerder meegemaakt? Groetjes Rianne
Ik zelf werd ook niet ongie en had wel de krampen heel de dag door maar het wilde niet door zetten. Ook mega vermoeid viel in slaap op het werk zocht er verder niet echt iets achter omdat ik al 2 jaar geen positive test heb gehad. Maar toen werd ik misselijk na 4 dagen overtijd en dacht laat ik toch maar testen en ja hoor ik was zwanger. Dus misschien ben je ook wel zwanger en test je over 2 dagen positief soms duurt het gewoon iets langer. Succes met alles Liefs brenda
Balen! Misschien wel een idee om een dubbele dosis Clomid te vragen/bespreken want zolang hoor je cyclus toch niet te duren, vooral met Clomid niet. Succes!
Hey! Nee, ik ben met CLomid gestopt omdat het toch niet werkte... De ene keer niets, en de andere keer 5 eitjes... Ga vanaf komende maand over op Puregon... Spannend!