Herkenbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lara1982, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Voor NOD testen: negatief, maar ws te vroeg getest;)
    Op NOD testen: negatief, wie weet een late innesteling;)
    Ongesteld geworden, toch nog testen:) wie weet een innestelingsbloeding:)

Herkennen jullie dit of ben ik gewoon erg hahaha. Het voor NOD testen heb ik bijna nooit gedaan alleen deze ronde maar ik doe soms dus ook nog een test als ik ongesteld ben geworden:) (heb dan wel heeeeel veel goedkope testjes liggen hoor anders zou het een duur geintje worden:p)

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hahaha ja erg herkenbaar..
    Ik heb het de ronde na mijn MK gedaan..
    Vond mijn ongie erg kort en vreemd ( Ja duh..paar weken ervoor leeg gebloed door MK wat wil je dan ook ;)?) en ik was er van overtuigd dat ik gelijk weer zwanger zou zijn na de MK..
    Het mocht toen niet baten en was echt niet zwanger..
    Uiteraard ook hier met goedkope testen..( zo nuchter was ik dan ook wel weer:D)

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :D Ik heb ook al meerdere keren getest nadat ik ongesteld was geworden. "het was toch wel erg weinig voor mijn doen" of "het was toch wel erg kort voor mijn doen"....
    We zijn een ster in onszelf helemaal gek maken! ;):p

4. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Haha dat zijn we zkr:p
    Ja of wat mijn gevoel ook weleens is is dat als ik ongesteld ben maar een vroege miskraam zou hebben ik dit wel wil weten. Het idee dat ik wel zwanger kan worden bv;)

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja hoor herkenbaar!

Ik teste altijd na mn ongi, als die heel licht geweest was, nog een keer of ik toch niet zwanger was :D

Deel Deze Pagina