Hecht er niet teveel waarde aan maar hij is wel leuk om te doen... www.ikbenzwanger.com/vragenlijst.php
@ hopes: Ja is inderdaad leuk, maar als hij had geklopt was ik al heel wat keertjes zwanger geweest, maar helaas.... Groetjes en suc6! Marjo
best wel grappig maar ik vul hem in en de lijst zegt dat ik zwanger kan zijn. Maar de duivels zijn er gewoon dus klopt niet echt hihi
wel leuk idd ik hecht er ook geen waarde aan anders zou ik ook idd al meerdere keren zwanger zijn geweest zou wel leuk zijn he word tijd
we moeten de humor ervan in blijven zien anders worden we allemaal gillend gek toch?!... we verdienen het allemaal! en het is ons allemaal gegunt... en snel ook! haha
Ja heeeeeeeeeeeel snel! wij allemaal tegelijk! Ik ben volgens de test ook heel erg zwanger. Maar het zal allemaal wel. Ik geloof het pas als ik een + test in mijn handen heb hihi! Dikke kus Swiggy
Ik heb me er net ook even aan gewaagd, en ik moet opletten de komende dagen, want ik zou wel eens zwanger kunnen ziijn, hihi... Nou, wie weet, we wachten nog even een weekje af... Wat ik wel typisch vond; ze vroegen of je ook last van je ogen had; nooit gehoord dat dit misschien een symptoom kon zijn?! En laat ik nou net sinds gisteren last hebben van mijn ogen; gruwelijk droog, moe gevoel....'Maar goed, geduld is een schone zaak...
Haha.... als we allemaal goed opletten zijn we allemaal zwanger! Als dat eens waar was.... Groetjes en suc6! Marjo
Ik vind 'm ook altijd erg leuk! Niet dat het ook maar enige zekerheid geeft, maar het blijft leuk om een te kijken hoe hoog je scoort!
hihihih ik moet mezelf in de gaten houden de komende dagen! LOL ben benieuwd van nu tot morgenvroeg weet ik meer! Liefs Pearly
8-12 Let de komende dagen goed op uzelf, wie weet ben u zwanger. hm en dat in combi met overtijd daarentegen had ik dat al eens eerder ook in combi met zelfde symptomen en overtijd dus tja.. ik vrees dat ik toch een test zal moeten kopen ipv online te doen
gOH HIJ IS INDERDAAD LEUK! ik had 8-12 Let de komende dagen goed op uzelf, wie weet ben u zwanger nou ja ik zal goed opletten hoor, maar ik denk het niet! wel grappig zou wel leuk zijn als het klopte
Leuk om te doen, volgens hun moet ik er op letten misschien wel zwanger of misschien niet. Gewoon maar wachtten op die positieve test.
U kan zwanger zijn, maar meer waarschijnlijk is dat uw menstruatie bijna op gang komt. dat van die ongi denk ik zelf ook jammer genoeg...