Nou ja zeg!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xxNienkexx, Sep 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    hee,

Morgen komt moeders voor moeders dus ik wilde graag nog even een test doen....ik heb al redelijk wat testjes gedaan en had nog geen test gehad die echt duidelijk was, alleen nog maar vrij lichte testen (maakte me dus een beetje zorgen over de test van mvm die toch wat ongevoeliger schijnt te zijn....). Zonet bij de kruidvat kv2v5 opgehaald en thuis maar meteen een test gedaan met mijn 2e urine van vandaag.

En dan....zie je een duidelijke tweede streep (eindelijk duidelijk positief als je het vergelijkt met mijn voorgaande testen), maar is het maar voor de helft:(...wat moet je hier nu mee.:) Ik heb dit nog nooit gehad bij kv2v5

Als de ene helft van de test het goed heeft aangegeven maak ik me geen zorgen meer over mvm morgen;) Morgenvroeg heb ik nog mijn tweede testje liggen van kv2v5, hopen dat die het wel goed doet. Vind het wel leuk om een mooie test te hebben om te bewaren :)

Nienke

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Controle streepje is ook niet doorlopen dus ik denk dat de test opzich mislukt is! Kun je zo even bellen met KV of even langs het filiaal en dan krijg je zeer waarschijnlijk wel een nieuwe...

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Enneh, gefeliciteerd :D!

4. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    Dankjewel!

ik denk ook dat ik er wel mee terug ga...gelukkig zitten er twee testen in:)

5. Alita

Alita Niet meer actief

de test is iid gewoon niet goed gegaan meid....stom he!

6. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn test van m'n tweede zwangerschap was helemaal vaag; die liep in z'n geheel niet door. Grrrrr, dacht ik, niks te zien. Geen teststreep, geen controlestreep, nada. Na 10 min dacht ik: eens kijken of die test uberhaupt vocht laat doorlopen, dus ik hield 'm onder de kraan. Daarmee liep hij wel door, en voila, gelijk een dikke vette streep (geen valsposi test, maar het beetje urine wat ik erop had gedaan liep nu eindelijk wel door, en zelfs in zeer verdunde toestand maakte dat nog zo'n dikke streep).

Dus je zou het kunnen proberen, beetje water erdoor laten lopen, kijken of het dan wel een volledige streep wordt.

7. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    @bri dankje...ga het meteen proberen!

8. Within

Within Niet meer actief

Gek idee misschien, maar heb je hem open getrokken? Het ziet eruit alsof de strip verkeerd zit :p

9. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    @within haha...nee, dat is dus niet zo:)

Heb er net water bijgedaan en de teststreep is wel wat meer doorgelopen, maar de controlestreep blijft op de helft

10. Bri

Bri Niet meer actief

Raar hoor. Ik denk dat het testje enigszins defect is. De dikte van die streep zegt mij genoeg, al is hij dan niet over de volle breedte van het venster.

11. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    @bri zoals je ziet is de teststreep ietsje meer doorgelopen, maar de test is nog steeds niet zoals het hoort te zijn

12. Bri

Bri Niet meer actief

Rare test, maar wel hartstikke positief.
    Hopelijk levert het andere exemplaar je een mooiere bewaartest op. Ik heb zelf die van MvM bewaard.
    Als je wat blanke nagellak over het testvenster smeert, schijnt hij langer mooi te blijven.

13. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    Bedankt voor de tip!

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    de blanke nagellak ga ik ook onthouden bij mij komt donderdag moeders voor moeders langs

@nienke
    mag ik vragen wanneer jou laatste ongi was

15. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    Dat mag...dat was 31 juli!

16. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Heel vreemd testje, maar wel leuk om te bewaren! gefeliciteerd

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

apart zeg! Komt vast een mooie streep te staan bij mvm

18. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    als moeders voor moeders langs is geweest ben ik wel benieuwd naar je foto
    bij mij komen ze morgenochtend

heb jij normale cyclussen?

19. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    @naadje ik zal dan een foto posten... mijn cyclussen waren na de pil wel wat verschillend, altijd tussen 27 en 35 dagen, maar we weten precies wanneer het raak was, want toen scheurde ons condoom ;) 2 dagen daarna voelde ik mijn eisprong, dus het moet een cyclus van ongeveer 27/28 dagen zijn geweest dit keer

20. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    nou, de mevrouw van moeders voor moeders is net geweest....Nu moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik nog even een andere test heb gedaan! de test van mvm was bij mij dus errug licht!

Hieronder een foto:
    Bovenste is van kv2v5 en onderste is van mvm; allebei met..jaja.....DEZELFDE ochtendurine..de urine had wel even in de koelkast gestaan. De mevrouw van mvm vond 'm ook vrij licht, maar vond het niet nodig een andere test te doen, dit kreeg ze wel vaker te zien. Gek genoeg test kv2v5 vanaf 20 mIU/ml (toch?) en mvm 25 mIU/ml..dus wel raar dat er redelijk wat verschil te zien is

ach, ik laat me ook niet gek maken :)

Share This Page