Ik ben 5 dagen geleden ongi geworden. Maar mijn temp blijft rond de 26.7. Normaal zakt hij naar 36.3 ongeveer. Wie heeft dit ook gehad? dit heb ik nog nooit gehad. Zwanger lijkt me niet gezien ik deze keer super veel stolsels erbij had (sorry voor detail)
Brr wat ben jij koelbloedig. Hihi Maareh tja vreemd. Bij mezelf wisselt het altijd wel in het begin, maar als dit bij jou normaal zakt... Nog heel even afwachten en dan als het hoog blijft toch even testen voor de zekerheid, dat zou ik doen denk ik.
Dat is wel vreemd indd, als hij normaal gesproken wel zakt. Misschien een vmk? Ook omdat je zegt dat je zo veel stolsels hebt verloren tijdens je ongi..
dan heb je wel meer bloedverlies geloof ik. inlegkruisje was genoeg. Alleen als ik naar de wc ging was t erg veel. Krampen had ik ook nauwelijks...
hm naja weet wel dat ik nog nooit zoveel stolsels had (eigenlijk maar heeeel klein beetje) dit waren gewoon hele stukken.... weet het niet wat het was
misschien toch even een testje doen?? heb je daar in ieder geval zekerheid over anders zou ik het ook niet echt weten.. misschien dat je nu gewoon wat warmer dan normaal bent??
haha wie weet, nouja ik kijk het anders nog paar dagen aan. anders doe ik wel een testje voor de zekerheid
Hoeft niet hoor. Mijn 2e miskraam was met 6 weken en 2 dagen. Had minde bloedverlies dan bij een gewone menstruatie.. Dus denk dat het bij een vmk goed kan zijn, dat je dan echt maar minimaal bloedverlies hebt..
ik heb testen besteld. hopelijk weet ik morgen meer. vind het maar raar... hij is vandaag weer hoog. heb het nog nooit gehad. heb het ook veel warmer dan normaal. ben enorm moe... heel raar
Nou waarschijnlijk dat je temp even wat tijd nodig had om te zakken, hopelijk heb je deze ronde veel geluk meis, ik duim voor je! Gun het je echt van harte? Dikke knuf
Thnx, wens jullie hetzelfde! Vandaag was 4e temp weer hoog. Misschien eisprong tijdens mijn ongi ofzo haha. Naja zal wel