hey dames, ik voel iedere dag om te kijken of mijn baarmoeder open of dicht is. nu komt er sinds 3 a 4 dagen veel dikke afscheiding mee. heb ik nog nooit zo erg gehad wie weet wat dit kan zijn? ik dacht zelf al aan een vaginale infectie maar ik denk niet dat het dit is want dan zou ik ook jeuk ofzo moeten hebben. liefs kikkert
Is het rekbaar (enige centimeters tussen je vingers) en doorzichtig, als rauw eiwit? Dan is het vruchtbaar slijm --> klussen dus. Ziet er het anders uit? Beschrijf het hier, dan weten we meer....
Ik wil ook mijn baarmoedermond voelen, maar ik durf het niet. Ik denk steeds 'stel dat ik zwanger ben en ik ga daar zitten voelen, dan maak ik misschien iets los of stuk...' Oenig hè? Ik wil voelen, maar durf niet.
als je wilt voelen moet je daar eigenlijk op je eerte cyclus dag mee beginnen dan weet je precies wat dicht en open is. voor mij is dit de eerst maand dat ik dit doe maar ik kon wel precies voelen wanneer bij open was. nu op het moment is mijn baarmoedermond weer dicht. dus ik hoop dat we optijd geklust hebben
maar stel dat ik zwanger zou zijn kan het daar ook mee te maken hebben? want ik schrok echt van de hoeveelheid witvloed wat eruit kwam(beetje vies om het zo te vertellen)
@ kikkert een vaginale infectie of schimmelinfectie voel je wel hoor ! Neem dat maar van deze schimmelinfectie expert aan , als ik jou was zou ik het even wachten , ik heb ook zeer regelmatige wittige creme achtige afscheiding , weet alleen niet wat ik er mee moet ...... En als je het niet vertrouwt of het gaat branden/jeuken even naar de ha gaan . L.sybje
ik verloor afgelopen maand en deze maand echt heel dikke witte slijmproppen terwijl ik daar normaal gesproken nooit last van heb... omdat ik toen we een paar maanden bezig waren de stand van mijn baarmoedermond heb gevolgd (voor en na de eisprong) deed ik dit afgelopen keer ook (vorige week zondag) en toen merkte ik wel dat de stand van mijn baarmoedermond heel anders was dan normaal... normaal gesproken kon ik mijn baarmoedermond altijd zo voelen, en voelde hij echt hard aan, en tijdens de vruchtbare dagen was mijn baarmoedermond moeilijk te voelen om daarna weer laag te komen en hard te worden, nu zat ie er zeg maar tussen in, plus dat hij wat "scheef" aanvoelde weet ff niet hoe het uit te leggen, normaal voelde ik en stond ie gewoon recht naar beneden zeg maar.. nu zat ie zeg maar tussen de die 2 posities in ook was hij niet zo "hard" als normaal waardoor ik toch weer een beetje hoop had van zou het... ik weet dat als je zwanger bent je baarmoeder een andere positie inneemt en dan halverwege komt te liggen, maar dat is pas als je wat verder in je zwangerschap bent (tenminste dat dacht ik altijd en heb ik ook wel eens gelezen).... we hebben wel eens discussies gehad of je aan de stand van je baarmoedermond kon voelen of je wel of niet zwanger was, als blijkt dat ik idd nog maar net zwanger bent, kan je daar dus wel aan merken dat je zwanger bent... maar goed voor jou is het dus afwachten omdat je nog maar net begonnen bent, ik hoop het in ieder geval wel meid... succes
wat ik wel gemerkt heb is dat mijn baarmoedermond niet recht naar ondergericht is. maar hij zit scheef. ik weet niet zo god hoe ik dit moet uit leggen.