Hallo allemaal! Ik heb gehoord dat een test niet positief kan kleuren als je een blaasontsteking hebt. Heeft iemand hier wel eens van gehoord? Ik vraag me namelijk af of dat waar is. Alvast bedankt voor jullie reacties!
@ kris80 ik heb hier nog nooit van gehoord maar ik kan het me wel voorstellen zeker als je een kuurtje gebruikt tegen je blaasontsteking die heeft over al invloed op ..... L.sybje
ik heb geen idee.. ik denk dat dat het hormoon gehalte niet beinvloed.. ben je nog steeds niet ongi en heb je nog geen positieve test dan?
Ik heb vorige week een licht positieve test gehad, hierna alleen negatieve. heb nu zo'n druk op mijn buik en pijn links onder mijn zij dus mijn h.arts denkt aan een blaasontsteking. Morgen laat ik urine testen. Op een ander forum las ik dat door teveel eiwit in je urine de test niet kan kleuren, maar ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord dus dacht vraag het hier even.
Ik zou die blaasontsteking in ieder geval bestrijden, het is nl. helemaal niet goed als je zwanger bent om een blaasontsteking te hebben (en je weet maar nooit). Vertel je dokter wel dat je bezig bent zwanger te worden - kan hij/zij er rekening mee houden met de keuze van medicijnen.