Ik snap er niks van.. Oktober 2012 ben ik gestopt met de pil. 06-11-12 begin menstruatie - 10-11-12 eind menstruatie 11-12-12 begin menstruatie - 15-12-12 eind menstruatie 13-01-13 begin menstruatie - 17-01-13 eind menstruatie We zitten nu al weer op 27-02-13 en ik ben nog steeds niet ongesteld. Twee zwangerschaptesten verder en ik ben niet zwanger verklaard door de Clear blue digital (niet zwanger, zwanger test in tekst) Ben ik overtijd? Ben ik niet zwanger en heb ik een hele lange menstruatie stop...? Ik ben 24 en ik neem aan dat ik nog niet in de overgang zit... Dus WAT IS DIT???
dat is lastig. het zou kunnen dat je een menstruatie overslaat. weet je of je een eisprong gehad hebt?
Kan vanalles zijn, je cyclus kan nog onregelmatig zijn van het ontpillen. Of gewoon onregelmatig (de mijne zat tussen de 30 en 45 dagen). Of je slaat een hele eisprong over (die keer zat ik op 61 dagen). Ben je toevallig erg gespannen? Dat kan het ook wel verlaten. Misschien over een weekje nog eens een test doen, en evt naar de huisarts als je je veel zorgen maakt.. (maar ik heb die gemiste eisprong ook rustig afgewacht)
Ik had dit ook na het stoppen met de pil.Eerst leek mijn cyclus redelijk op gang. Toen 1 keer een eisprong overgeslagen (denk ik) en daarna een redelijk onregelmatige cyclus.
Hoe weet je of je een eisprong hebt gehad? Ik weet dat ik elke 5 weken vast mentrueerde. Gebeurd het vaak dat je je menstruatie overslaat? Ik had gehoopt dat ik zwanger was...
Ik heb ook eerst 2 normale cyclussen gehad, en daarna 70 dagen niks, 50 dagen niks etc.. Ontpillen duurt bij sommige heel lang! En als je het niet vertrouwd kan je altijd naar de HA gaan, alleen die doen vaak pas iets na een jaar..
Wat de andere dames zeggen. Ik zou nog niet in paniek raken. Een vrouwenlichaam werkt helaas niet op commando. Je kan temperaturen om zeker te weten of je een eisprong hebt gehad, maar misschien merk je het als je goed oplet wel aan je lichaam (slijm, buikpijn o.i.d). Ook kan je ovulatitesten gebruiken, maar een positieve ovulatietest is geen garantie op een eisprong. Temperaturen is het meest betrouwbaar daarin. Heel eerlijk, als ik jou was zou ik je nog geen zorgen maken, maar proberen te genieten van het maken van een kindje. Makkelijk gezegd, dat weet ik. Succes en hopelijk snel een mooie zwangerschap.
Nu 4 maart en nog steeds geen positieve test.. en nog steeds niet ongesteld. .ik snap er niks van. De testen zeggen nee en mijn lichaam reageerd ja? !
Je menstruatie kan ook uitblijven doordat je maar blijft denken zwanger te zijn. Ook kun je na pilstop eerst een paar keurige cyclussen hebben, waarna je cyclus helaas op de hobbel kan raken. Het kan namelijk wel tot een jaar duren na pilstop tot je cyclus compleet genormaliseerd is. Anders bel je je huisarts en vraag je hem om een bloedtest, omdat je negatieve testen hebt en zelf denkt zwanger te zijn. Is die bloedtest negatief, dan ben je echt niet zwanger.
Ik ben bang dat jullie allemaal gelijk krijgen... De dokter wil geen bloedtest doen, omdat ik die testen al heb gedaan. Logisch maar toch zwaar klote! (Sorry voor mijn taalgebruik) ik had zo gehoopt dat het dese keer echt was. Nog steeds niet ongesteld, nog steeds geen positieve test. Soms heb je het gevoel dat het gewoon niet zo mag zijn. Nu een beetje in een dipje. Ik ben vast niet de enige.
toen ik zwanger was van mijn tweeling had ik negatieve testen tot ik tien weken ver was ,dus je weet maar nooit hé ik hoop het voor je !