nou vanmorgen dus een negatieve test zijn hier meiden die veel later pas positief testen? baal nu echt ontzettend me temp was nog wat hoog vanmorgen 37,2 en heb altijd wel een cyclus van 28 dagen
Het kan zijn dat je ei iets later is geweest, en je dus iets later posi kunt testen.. hoop dat je hier wat aan hebt, succes!
Hier ook vanmorgen een nega test op NOD, dag 28.. Mijn cyclus is ook wel een beetje vreemd na de miskraam.. ik zie het wel.. Hoop dat je snel een posi test in handen hebt!
Yup, bij mijn 1e zwangerschap testte ik pas een week na nod positief, daarvoor steeds negatief. Raar genoeg testte ik bij 2e zwangerschap al op 10 dpo goed positief.
oh meiden jullie geven me weer een beetje hoop! heb wel wat symptomen maar ja als je er te veel mee bezig bent ga je ook vanalles voelen normaal heb ik een dag of 2 voor me menstruatie wel al kramp enzo en dan weet ik gewoon ja hoor het komt er weer aan nu totaal nog geen last van dus k blijf duimen overmorgen toch maar nog een test doen het liefst al morgen ochtend maar denk niet dat dat heel veel zin heeft
Wij hebben 23 maanden gedaan over de eerste. Heb regelmatig vanalles gevoeld en was niet zwanger. De maand dat het raak was, dacht ik ook dat ik niet zwanger was. Had er weinig vertrouwen in.
ja ik denk ook nu dat het deZe maand niet raak is dus dan maar hopen dat het hetzelfde gaat als bij jou haha