Beste Dames Onze kleine heeft al 4 weken last van krampjes en perst bijna de hele dag,laat flinke winden en poept normaal,alleen die krampjes zijn vreselijk!We hebben venkel thee,venkel druppels,cinababy,warme doeken enz geprobeert maar niks helpt,de huisarts zegt zoals zovelen dat het wel 3 maanden kan duren. Maar ze heeft echt krijsaanvallen van dik 2 uur!Is dit nou echt normaal? En heeft er iemand nog tips? Ze is oververmoeid van het weinige slapen en voel me zo machteloos en worden de krampen erger door de johannes broodpitmeel?Of moet ik weer terug naar de huisarts? Weet me ff geen raad
Hoi, Omneo gebruik ik al een tijdje,en waar kun je sab simplex kopen of moet dat via de huisarts? En was het bij jullie ook zolang krijsen? tis zoo zielig Groetjes
Je kunt proberen om je kindje op het buikje op jouw arm te laten liggen en dan wiegen, dat heeft hier goed geholpen. door de druk van jouw arm op het buikje kunnen de krampjes ook verminderen. Wat wij ook deden, was Silvester op zijn buikje op onze (blote) borst leggen. Succes.
hey... ik heb met noa 4 maanden last gehad.. en idd 2 uur (zelfs meer afentoe) SCHREEUWbuien... ik was aan 't eind van mijn latijn.. ik liep dan wel een uur met haar op mn arm( haar buik op mijn arm als een soort luiaard aan een boom) zodat de pijn wat werd gestild... ik heb ook venkelthee, druppel, cina baby alles geprobeerd, tot iemand mij sab simplex had opgestuurd..( je kunt 't namelijk niet overal krijgen.. en zij had 't voor mij uit duitsland gehaald... zij was van 't forum, dus misschien wilt zij jou ook helpen) en het deed wonderen... laat 't me anders ffweten via PB xxx
Bij sommige baby's helpt het ook om over te stappen van de Omneo naar b.v. Comfort van Friso. Ook tegen krampjes. Wennen aan nieuwe voeding duurt wel even en kan ook kramp geven (hoeft niet) dus dat is een gokje. Heel veel sterkte want je voelt je echt machteloos.
Esmee kreeg gigantische krampen van de johannesbroodpitmeel, ze werd toen 's nachts krijsend wakker! Nooit weer gebruikt, je kunt het even niet gebruiken om te kijken of het dan minder wordt. Ik gebruikte ook sab simplex. En je kunt eens naar een osteopaat gaan, dit wordt vergoedt en die kan wonderen verrichten....hier tenminste wel...
Hoi, Je weet zeker dat het geen koemelkallergie is? ik heb daar zelf geen ervaring mee maar de baby van een vriendin van me had ook erge krampjes en die had koemelkallergie. Werd beter met hypoallergene voeding. Maar hij had ook eczeem ed. succes, Maaike
Iedereen bedankt voor de tips en adviezen! Sab simplex is besteld,verder kunnen we niet echt veel doen,als ik morgen nog denk van dit gaat niet meer,ga ik even langs mijn huisarts. Koemelk allergie is het denk ik niet,het CB heeft gezegt dat ze dan ook uitslag moet hebben. Bedankt
Iedereen bedankt voor de tips en adviezen! Sab simplex is besteld,verder kunnen we niet echt veel doen,als ik morgen nog denk van dit gaat niet meer,ga ik even langs mijn huisarts. Koemelk allergie is het denk ik niet,het CB heeft gezegt dat ze dan ook uitslag moet hebben. Bedankt