Goedemorgen iedereen! Ik zit al een tijdje hiermee, ik heb het gevoel dat ik zwanger bent, maar ik weer het niet zeker en ben bang om weer te testen. Menstruatie is onregelmatig, juli werd ik niet ongesteld toen 30 augustus weer wel en 16 september was me laatste menstruatie. Ik had bijna twee weken geleden getest toen was ik 10 dpo en 11 dpo. De eerste keer had ik getest met een gevoelige zwangerschaptest maar negatief, je zag wel een heel lichte streep maar je zag het bijna niet. Toen de volgende dag een normale test en die negatief. Ik weet niet eens wanneer ik moet gaan testen want me menstruatie is onregelmatig en ik voelde me eiesprong op de 24 september, want ik ben een tijdje bezig met ovulatie testen en die dag daar voor en 24e had ik een LH- piek in de avond en op de 24e in de nacht had ik een heel erge buikpijn, steken enz. Maar ik heb gelezen op de internet dat vanaf de eisprong tot de menstruatie 14- 18 dagen duurt dat je ongesteld word. Maar ben nu al 24e dag (dpo) en voel best raar ben snel emotioneel, heb vaak krampen/buikpijn onder me buik en de zijkant, zie soms wazig, en me borsten doen pijn soort van steken en zijn heel erg zacht. Me vraagje is denken jullie dat de kans is dat ik zwanger bent of hangt het af van me menstruatie ..
Wij weten niet meer als jou en zou gewoon een test halen dus. Overigens staat je topic verkeerd maar heb het al gemeld.
Jaa klopt kom ik net achter haha. Jaa dat denk ik ook.. Want me tempratuur blijft hoog en veel hoofdpijn.. Dank jullie wel.
Ik denk persoonlijk niet dat je zwanger bent maar om het zeker te weten kun je het maar beter nog een keer testen. Het klinkt alsof je een erg onregelmatige cyclus hebt en je je misschien hebt vergist in de eisprong. Was je nog aan de pil? Even offtopic, ik heb gevraagd om je topic te laten verplaatsen naar een ander gedeelte hier op het forum. In de lounge hebben we het over alles, behalve zwangerschap en dat soort zaken
Ik zou ook een test je wagen. Jou verhaal komt mij bekend voor zo waren mijn cyclussen ook. Wat bij mij bleek dat ik pcos heb grote shok natuurlijk tewijl ik al wel 2 kids had toen de diagnose werdt gesteld. Maar vanaf mijn puberteit had ik al mega lange cyclussen. Wil je niet bang maken maar misschien toch effe laten controleren.
Jaa ik denk dat ik nog paar dagen wacht ermee met testen en kijken hoe en wat. Hm dat is vervelend! Maar wel goed dat je toch kinderen hebt.. Ik weet niet als ik het hebt want ben pas 20..maar alles kan
Het is niet leeftijd gebonden meestal loop je er gewoon mee rond zonder dat je het weet. Je cyclussen kloppen alleen niet en als kind ,en jonge vrouw vond ik soms wel handig als ik niet ongesteld werdt. Ik ben nu trouwens 29 jaar en weet het pas 2 jaar.