Eerder testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnebloem, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Tja, ik stel eigenlijk een vraag waarvan ik het antwoord al weet. Maar hoe ver van te voren kun je testen. Het lijkt mij dat als je innestelling hebt gehad dat je lichaam die bepaalde stof aanmaakt (weet niet meer hoe het heet) en dat je dan kunt testen? Of heb ik het helemaal mis?Ga namelijk dinsdag op vakantie, all inclusive, en het leek me zo handig als ik voor die tijd weet of ik zwanger ben i.v.m. drank.

    Groetjes Kolibri
     
  2. Milla

    Milla Niet meer actief

    Hoi,

    Bij mijn oudste dochter had ik 9 dagen na de eisprong (die klopt exact, had toen echo's van gyn) een positieve test! Weliswaar een dun lijntje maar een streep is een streep. Ik testte toen met clear blue (niet de digitale!). Mijn NOD is zondag de 16e in het lijstje zag ik dat jou NOD dan ook is. Bij het NOD onderwerp vind je nog een topic waarin iemand dezelfde vraag stelt! Succes en een fijne vakantie!
     
  3. tijgertje23

    tijgertje23 Fanatiek lid

    28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey kolibri

    Ik heb hetzelfde dilemma

    Moet nog een week Maar heb al sinds 3 dagen ongi gevoel en me borsten doen pijn en verlies echt veel afscheiding

    Ik heb ook pijn gehad 6 sept en bleek hier op de calculator mijn innesteldag te zijn

    Dus wie weet Ik duim voor je dat ie posi word meid

    Liefs Tijgertje23
     
  4. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    De test meet hcg. Als er genoeg hcg in je lichaam zit, test je positief. Als je nog te weinig hebt omdat je te vroeg hebt getest, test je negatief. Ook gebeurt het regelmatig dat als je voor je Nod posi test, je toch ongesteld wordt. Er is dan iets heel vroeg mis gegaan. Als je niet zou testen zou je denken dat je gewoon ongi bent geworden. Sommige testen zijn zo gevoelig dat ze al voor je nod hcg opmerken, dus je kan voor je nod testen.
    Ik zou met alcohol zowieso voorzichtig zijn als je zwanger wil worden.
     

Deel Deze Pagina