Hallo 15-1-2015 ben ik bevallen van een gezonde zoon in het ziekenhuis. Sindsdien heb ik last van bruinige afscheiding..... het jeukt, irritant etc.. De laatste dagen zitten er ook slierten en bloed bij. Ben al 4 x naar de huisarts geweest die heeft al 4 x wat anders gezegd, 4 x iemand anders gehad. en 2 x een kuur gehad helpt helemaal niks. Dus was het gisteren zo zat dat ik gisteren avond nog eventjes naar de huisartsenpost ben gegaan. En die vrouw zei dat het hoorde. Het is bruine/rode afscheiding. Er zitten lange slierten bij en en bloed. Hoort dat? Ben ook moe, misselijk, en hoofdpijn. Ga me eigen van de week ook eventjes laten bloed prikken.
Hoi Beertje22, ben je al ongesteld geweest na je bevalling? Want dat is vaak een laatste grote schoonmaak en dan zie je vaak dat de gekleurde afscheiding stopt. Je hebt geen koorts of een pijnlijke buik? 4 maanden na de bevalling hoort het bloedverlies/gekleurde afscheiding eigenlijk wel over te zijn. Goed dat je jezelf even laat checken, zeker omdat je je niet helemaal lekker voelt. Hoop dat er wat uitkomt waarmee ze je kunnen helpen of dat je klachten snel stoppen. Groetjes Brigitte
Ja ik ben inmiddels alweer 4 keer ongesteld geworden. Ben nu door verwezen naar het ziekenhuis. Bedankt!