Wanneer testen na innestelingsbloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daisy0508, Oct 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daisy0508

Daisy0508 Niet meer actief

Hallo meiden,

Zaterdag en zondag verloor ik wat roze/bruin slijm. Dacht dat mijn menstruatie een paar dagen later zou beginnen maar het hield maandag op. Wellicht was het dus een innestelingsbloeding.
    Normaal heb ik een cyclus tussen de 28 en 30 dagen en zit vandaag op dag 31.
    Zou ik vrijdag dan al een test kunnen doen of is dat te snel na een innestelingsbloeding?

2. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

Jun 2, 2017
    1,014
    549
    113
    Mischien kun je al een testje doen? Omdat je op dag 31 zit nu

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Je zou 2-3 dagen na het begin van je innesteling een streepje kunnen zien. Maar misschien (als het van een innesteling komt) was de innesteling ook al een paar dagen bezig voordat er wat bloed kwam. Met andere woorden: je kan altikd een testje wagen; indien negatief dan een paar dagen later nog eens tenzij je ongesteld wordt.

4. Daisy0508

Zou het dan handig zijn om een early test van sensitest te gebruiken? Die komen morgen binnen en zou ik 6 dagen voor nod al mee kunnen testen. Heb ook nog een kruidvattest liggen.

5. Daisy0508

Ik wil het liefst samen met mijn man testen. Daarom wacht ik liever tot het weekend. Heeft mijn lichaam ook de tijd om alsnog ongesteld te worden mocht mijn cyclus plots langer duren;)

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik vind die testen heel fijn, ik testte er al een licht streepje mee op 8dpo; aangezien innesteling pas ten vroegste plaatsvindt op dag 5-6 na je eisprong was ik toen max 2-3 dagen daarna.

7. Daisy0508

Wel een duidelijk streepje of moest je goed turen? Mijn man is niet zo van de lichte streepjes. Die durft dan nog niet te geloven dat ik zwanger ben

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Haha ik moest wel goed kijken ja ;)

Attached Files:

9. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb op donderdag mijn innesteling gevoeld en testte zondags al positief. Op zowel kruidvat als action test een lichte, maar duidelijke streep.

10. Daisy0508

Als mijn man die zou zien zou hij hem als negatief beschouwen:roflmao: bij mijn miskraam waren mijn testen duidelijker en zelfs toen twijfelde hij. Hij houdt alleen maar van knallers.
    5/6 dagen na innesteling zal de test wel duidelijker zijn lijkt mij?

11. Daisy0508

Jij voelde de innesteling? Heb de dagen voor het bloedverlies wel steekjes gevoeld maar zaterdag pas roze afscheiding gekregen.

12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Haha, deze had ik ook nog niet aan mijn vriend laten zien hoor. Maar dag erna zei de digitale clearblue "zwanger 1-2", dat was duidelijk genoeg om te delen ;)

De bovenste sensitest was 6 dagen na vermoedelijke innesteling, weet niet of die voor je man duidelijk genoeg is ;) 20170819_062309.jpg

13. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik had een paar uur menstruatiekrampen en rugpijn. Omdat ik er veel over gelezen had hier dacht ik, dat het dat weleens kon zijn. Maar ik wist het natuurlijk pas zeker na de positieve test. Ik hoop dat jij dit weekend ook een positieve test hebt!

14. Daisy0508

Ja daar is geen twijfel over mogelijk:D ik hoop dat ik dit weekend net zo'n test heb.

15. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Ben benieuwd! Ik testte op 9dpo positief en op 11dpo in de avond verloor ik wat roze/bruin (combi), gelukkig was dat einde volgende dag over. En toen was mijn test al duidelijk positief :rolleyes:

Hou je ons op de hoogte? :p

16. Daisy0508

Hou jullie zeker op de hoogte. Moet echt mijn best doen om morgen al niet te testen:D

17. Daisy0508

Volgens mij ben ik zwanger:D
    Nog altijd geen menstruatie en net alvast een zwangerschapstest van sensitest gedaan:|
    Ze lagen in de bus, kon niet wachten dus test gedaan, weer weggelegd zodra ik zag dat hij goed doorliep zodat mijn man vanavond de test mag pakken. Maar dacht al een streepje te zien:eek:

18. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

Dec 15, 2016
    3,423
    1,209
    113
    Als je buiten de afloop tijd een licht streepje ziet kan het weer vals positief zijn haha ik zou dus eest zelf in de aflees tijd kijken ;)

19. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Tijdens het doorlopen kan het soms lijken alsof er een streepje verschijnt wat daarna weer weg is als de vloeistof goed doorgelopen is. Daarnaast is vanavond pas kijken echt onbetrouwbaar. Kan dan makkelijk een indroger zijn, wat lerana al zegt. Dus testen en binnen afleestijd kijken.

20. Daisy0508

Dan hou ik me in en doe morgenochtend een nieuwe test. Wil echt niet de eerste zijn die ziet of ik zwanger ben of niet:roflmao:

Share This Page