Goedemorgen allemaal, Wat is het lang geleden dat ik hier iets geplaatst heb! We hadden het ook een beetje losgelaten .. Nu 1 menstuatie na 30 dagen na de operatie buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Eerste dag laatste menstruatie 6 september. Deze ronde mijn eisprong geprobeerd op te zoeken maar niet gevonden. Nu al een week lang krampjes steekjes, kriebeltjes in mijn onderbuik. Net alsof er vlinders in vliegen met af en toe een paar gemene steekjes. Zwangerschapstest vanmorgen hartstikke negatief. Ovulatietest redelijk donker gisterenmiddag maar niet positief. Wat gebeurt er allemaal?? Pff. Zou ik dan een super late eisprong krijgen? Maar dan daar al een week last van hebben? Zwanger lijkt me niet heel waarschijnlijk. Hebben maar 2x geklust; 16 en 24 september Ik wilde dat ik in mijn buik kan kijken !
Ik vind het heel erg voor je dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt moeten doormaken. Om antwoord te geven op je vraag. Je zwangerschapstest is negatief en je ovulatietest was redelijk donker. Ik denk idd dat je een late eisprong hebt. En gezien wat je onlangs meegemaakt hebt, vind ik het niet heel gek. Ja je kunt een dikke week voor je eisprong al last hebben. Ligt er maar net aan hoe gevoelig je op dit moment in die regio bent en hoe lang je ei doorgroeid.
Dankjewel voor je reactie. Ja, helaas 2 x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap Jammer dat je al zo vroeg last kan hebben van een eisprong. Stiekem hoop ik natuurlijk dat er toch een wonder is gebeurd.. Ik ben zo'n lange cyclus absoluut niet gewend, dus dat wordt dan waarschijnlijk nog een lange weg tot mijn menstruatie..
En nu is de ovulatietest weer een stuk lichter maar de kriebels en steekjes alleen nog maar meer! Grr
Kan zijn dat je piek geweest is. De enige manier om zeker te weten of je een eisprong gehad hebt, is door te temperaturen. Meestal spring je ei 24-48 uur na een positieve ovulatietest. Ik zou vandaag en morgen voor de zekerheid het gezellig maken.
Oké, bedankt voor je reactie !! Heeeeeeeeel stiekem blijf ik op een zwangerschap hopen...Hihi Vooral omdat ik, ook niet na de vorige operatie buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam pas na 3,5 week een eisprong heb gehad. Maar je zal wel gelijk hebben!
He wat rot! Misschien is je cyclus gewoon goed in de war door alles wat je meegemaakt hebt het afgelopen jaar? Is niet niets als ik je onderschrift zo zie
Lief, je berichtje. Tja dat kan. Maar na de eerste operatie en de miskraam daarna had ik direct weer een normale cyclus. Dit ken ik niet. Wel voel ik al 2 weken van alles; steekjes, heftige steken, kriebels..
Sorry moet het weer even kwijt. Vannacht werd ik wakker van ontzettend heftige menstruatie pijn. Dat heb ik nog nooit gehad. Zelfs aspirine genomen. Ik dacht: nu komt het vast. Maar helemaal niets! Gewoon zelfs weer witte afscheiding vanochtend. Pffffff
Jammer... denk wel dat je 29 of 30 september je eisprong gehad hebt. Klopt dus wel met je donkere ovulatie test. Ik zou zelf ook denken dat je een korte piek hebt. Op naar de volgende ronde