vandaag is mijn nieuwe cyclus begonnen en ik start voor de eerste keer met temperaturen. Ik heb de thermometer van sensitest maar wat een rommel is dat! Hij wil maar niet piepen.. heb telkens 4 minuten gewacht maar niets. Heb dus 3 keer opnieuw geprobeerd en hij gaf 3 keer een totaal verschillend resultaat: 36,04 graden de eerste keer en meteen erna 37,06 terwijl ik niet eens was opgestaan! Met deze rommel lukt het dus echt niet. Wie kan mij een betrouwbare thermometer aanraden die 2 cijfers achter de komma gaat?
2 cijfers achter de comma is niet nodig hoor. Hier altijd getemperatuurd met de goedkoopste thermometer met flexibele tip van de kruidvat. In 10 sec klaar. Werkt prima.
Sensitest klopte bij mij ook voor geen meter en duurde een eeuwigheid! Ben heel blij met Hema, binnen 5 sec volgens mij. 1 cijfer achter de komma is echt prima hoor.
Oh ok ik dacht dat 2 cijfers achter de komma echt nodig was. Super dan heb ik nog een andere in huis die ik vanaf morgen kan gebruiken Bedankt dames!