Goedeavond dames, Inmiddels begonnen aan ronde 11 en zit te twijfelen om deze ronde wel of niet te gaan testen met ovulatie testen en misschien deze keer wat meer geld uit te geven aan clearblue ovulatie testen. Ik heb afgelopen ronde getest met de testjes van Zwanger en Kids en geen knaller gevonden. Nu vroeg ik me af als er hier dames zijn met ervaringen met de ovulatietesten van Clearblue? Zijn deze gevoelig?
Ik vond de testen vrij prijzig dus deed wel combi... Ik had de strips extra gevoelig van 2besure... En wanneer ik dacht dat hij positief was, deed ik de digitale van clearbleu om het 'zeker' te weten!
In test al anderhalf jaar met clearblue. Ik vind het de moeite waard hoor. Wel veel geld idd, maar als je test met dipsticks en dan als extra enkele clearblue testen dan is het wel te doen
Ik test met de ovulatietesten van zwanger&kids en als die donker is als bevestiging een ClearBlue. Ik gebruik de roze van ClearBlue. Tip: kijk eens op Marktplaats voor ClearBlue testen. Zo heb ik al een paar keer voor een stuk minder geld testen kunnen kopen.
Ik heb voorgaande ronde met zwanger&kids ook getest maar hier geen piek mee kunnen vinden. Hoor nu veel mensen over de ovulatietesten van 2 besure in combinatie met de clearblue testen misschien dat ik daar even naar ga kijken Alleen even kijken hoe ik de komende periode het beste moet testen omdat we met kerst ook nog een keer bij me schoonvader logeren
Ja ik heb ook nooit een andere variant gezien haha. En ik moest van het ziekenhuis deze testen gebruiken.
Hahaha je hebt er ook nog een paarse variant van, Die dan 4 vruchtbare dagen zou aangeven maar hoor over die mindere verhalen
Ja maar ik zie die paarse nooit in de winkel, of ik kijk verkeerd maar het ziekenhuis hecht veel waarde aan de smiley dus dan zijn die roze prima
Heb ze zelf ook volgens mij nog niet in de winkel zien liggen alleen op internet eigenlijk! Als het ziekenhuis ze aanbeveelt dan zou het wel goed zijn