Snap er nu niks meer van hoor...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kenzo, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    :( Afgelopen Zondag of Maandag precies 2 weken geleden heb ik door de gynocoloog aangetoonde eisprong gehad, dus gecontroleerd met echo en bloed afnemen.

Het was een veel te vroege, want het was ik meen al op de 9de dag van mn cyclus.
    Dit door dat ik in mn eerste ronde Clomid zat, en ik wat over gestimuleerd werd.
    Dus wachten op mn ongesteldheid, en dan afspraak maken voor een echo op de 3 of 4 de dag.

Afgelopen maandag begon ik met licht beige afscheiding, klein beete, dus ik dacht ah daar komen de duiveltjes :)
    Dinsdag flink wat bruin, maar voornamelijk met afvegen na toilet bezoek, verder nog geen inlegkruisje vol...

maar vandaag niks meer :cry:
    Ik word hier een beetje simpel van.
    Maar heb wel gewoon een afspraak gemaakt bij de gyn voor vrijdag, echo onderzoek.
    En dan zoeken ze het maar uit waarom het neit wil komen.

Baal er wel van...nou ja.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.
    heb het ook een keer gehad.. stelde niets voor en ruim een week later werd ik toch goed ongesteld..maar als je zekerheid wilt moet je idd gewoon even de echo van de gyn afwachten..

succes
    liefs kaatje

3. hopie73

hopie73 Lid

8 mei 2007
    11
    0
    0
    HOI
    Ja ik heb het ook een paar keer gehad toen was ik nog niet zo lang met de clomid bezig,je schrikt wel ja.
    Maar wens je veel sucses verder

Groetjes hopie

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja heb er helaas ook last van, helaas komt mijn ongi altijd uiteindelijk wel.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hmmmm...afwachten dus.
    Succes

6. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi,

ik wil je niet gelijk heel veel hoop geven, maar ik had met de zevende ronde clomid ook zoiets.
    Ik moest dinsdag ongetseld worden, en begon dan altijd vanaf vrijdag/zaterdag met bruinige afscheiding, toen ook, ik denk na weer niet gelukt wordt weer ongi, t was steeds niet veel, maar wel steeds wat, dinsdag zou ik moeten bellen voor nieuwe medicijnen maar ongi was nog niet doorgezet, toen heb ik toch maar test gedaan omdat ik zeker wilde weten, ivm medicijnen betsellen enzo, en deze was tot mijn grote verbazing positief, en t bruine is zeker nog 2 wekn gebleven.

Spannend, succes met de echo!

liefs

7. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Verwacht er ook absoluut niks van hoor.
    want mn vorige ronde ZONDER Clomid nog was ook zoiets, maar toen had ik ook absoluut geen opbouw van slijm en was het opgewekt door de medicijnen.

Maar ik baal er gewoon van dat nu alles "buiten het feit dat ik te vroege eisprong had"alles wel goed leek.
    Toch dik slijmvlies, en dat het nu weer zo raar loopt...
    Ik weet bijna niet meer wat ongesteld worden is :)

1 postitief ding, heb ook geen last van de pijnen hahaha

Deel Deze Pagina