Weet het even niet....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by danielle, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle

danielle Actief lid

Aug 17, 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Vind het nu toch best spannend...

Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Meestal heb ik een ritme van 25 dagen, soms 26 dagen. Maar ben nu dus nog niet ongesteld.
    Gisteren en vandaag zwangerschapstest gedaan, maar beide negatief.
    Nu heb ik gisteren wel een heel klein beetje bloedverlies gehad. Maar heel licht en een heel klein beetje bruinig. Verder voel ik niks op af en toe een beetje gerommel in me buik.

Mijn vriend en ik vrijen met condoom. Hij heeft zich afgetrokken, zonder condoom en is daarna wel met zijn vingers in mij geweest :)

Kan ik hier nou echt zwanger van geworden zijn?? En hoe lang zou ik nog moeten wachten om nog een keer te testen?? Ben nu dus 4 of 5 dagen overtijd...

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Theoretisch zou je hierdoor zwanger kunnen worden. De kans hierop acht ik echter heel erg klein.
    Het bruinverlies zou een teken kunnen zijn dat je ongesteldheid eraan zit te komen.
    Mocht het over een dag of 2 nog niet zijn, dan zou ik nog een testje doen. Is die weer negatief, dan zou ik een belletje naar de huisarts wagen. Succes!

Share This Page