hi meiden! Ik ben inmiddels 10 weken zwanger, en vanmiddag toen ik even rustig zat voelde ik allerlei plopjes aan de onderkant van mn buik. Mijn darmen voelen niet zo aan. Ik vond het gevoel zoooo herkenbaar als bij de eerste, die ik toen pas met 16 weken voelde(de beginnende plopjes) Maar echt, dit is toch haast onmogelijk bij 10 weken? Ga het gewoon in de gaten houden of ik het vaker ga voelen. Erg benieuwd of hier ook meiden zijn die het al heel vroeg hebben gevoeld!
Ik ook. Juist omdat je zo goed weet hoe het voelt. Ik voel de kleine ook al soms sinds een week. Bij de termijnecho bleek het ook een echte druktemaker, dus dat verklaarde veel.
Ik voelde mijn tweede ook zo vroeg al! Twijfelde, maar toen ik het ook zag op een echo wist ik het zeker. Je weet hoe het voelt en herkent het dus sneller
Wat leuk! Ik wist echt niet dat dat zo vroeg al kon. Het is volgens mij niet veel voorkomend, zo vroeg. Maar het was echt zo herkenbaar en je weet wat je nu voelt inderdaad. Het is ook zo bijzonder hè. Zal het over anderhalve week op de echo zien of het een echte druktemaker is
Ik voelde de eerste bij 11 weken en iedereen verklaarde mij voor gek. Bij de termijnecho wist ik het zeker, de bewegingen op het beeld i.c.m. juist dat gevoel, het kon niet anders. Leuk dat je het al zo vroeg voelt!